خانه  »  آموزش ها   »   پیگیری بازخورد رپورتاژ آگهی با کوتاه کننده لینک

پیگیری بازخورد رپورتاژ آگهی با کوتاه کننده لینک

پیگیری بازخورد رپورتاژ آگهی با کوتاه کننده لینک

پیگیری نتایج رپورتاژ آگهی زمانی که بازدید کننده برای سایت شما مهم است ، به کمک ابزار هایی مثل کوتاه کننده لینک در این امر کمک شایانی برای شما خواهد کرد ، از این رو اگر می خواهید تعداد ارجاع شده به سایت شما از طریق رپورتاژ آگهی را بدانید آمار گیر هایی مثل بیتلی می تواند به شما در این راه کمک کند. با ما همراه باشید تا بیشتر با پیگیری نتایج رپورتاژ آگهی آشنا شوید.

البته این نکته را در نظر بگیرید وقتی گرفتن بک لینک مستقیم و فالو برای شما مفید است ، نباید از بیتلی و کوتاه کننده لینک برای هایپر لینک هایی که در رپورتاژ قرار داده استفاده کنید.

آشنایی با بیتلی برای پیگیری رپورتاژ آگهی

در چندین ماه گذشته خبرهای منتشر شد که نشان میداد گوگل تصمیم دارد تا برخی از اطلاعات کاربران را در سرویس های گوگل آنالیتیک و GOO.gl حذف نماید. گوگل در 25 می تصمیم خود را با هدف تطبیق با قوانین GDPR عملی نمود. بعد از آن کاربران زیادی که برای پیگیری کمپینهای رپورتاژ آگهی شان از Google URL shortener استفاده میکردند به سراغ استفاده از بیتلی رفتند.

شما می توانید آدرس های طولانی تان را به لینک های کوتاهی که خوانا هستند تبدیل نماید و راحت تر به ذهن سپرده می شوند تبدیل نمایید. بیتلی هم اکنون به عنوان یک مرجع استاندارد غیررسمی است که آدرس اینترنت سایت را کوتاه کرده و این لینکهای کوتاه شده در شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام، توئیتر و… مورد استفاده قرار میگیرند و این در حالی می باشد که بازاریاب های زیادی برای ردیابی اثربخشی محتوایی را که ایجاد نموده اند ،هنوز نمی دانند که از بیتلی چگونه استفاده نمایند.

نکته) شما می توانید از سرویس کوتاه کننده لینک بیتلی استفاده نمایید و به سادگی لینک های طولانی که به راحتی به ذهن سپرده نمی شوند را به لینک های کوتاه و خوانا تبدیل نمایید و به سادگی با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید.
طبیعتا بررسی محتوا از نظر مفید بودن و مناسب بودن آن به واسطه بازخورد لحظه ی آنها امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

استفاده از بیتلی Bit.ly به منظور پیگیری کمپین های رپورتاژ آگهی

انجام چندین گامی را که شما در ادامه مشاهده می کنید قطعا زمان زیادی را نخواهد گرفت و شما می توانید از بیتلی با استفاده از گام های زیر در جهت پیگیری کمپینهای بازاریابی آنلاین و آفلاین استفاده نمایید. اگر تاکنون شما موفق به استفاده از بیتلی نشده اید بهتر است ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید…

پیگیری بازخورد رپورتاژ آگهی

گام نخست) اولین گام در بیتلی به ساخت یک حساب کاربری مرتبط می شود. شما باید به این آدرس https://bitly.com/a/sign_in?rd=/bbt2 مراجعه کرده و سپس برای ثبت نام و ایجاد یک حساب کاربری برای خودتان اقدام نمایید.

گام دوم) زمانی که موفق شدید یک حساب کاربری برای خودتان بسازید به اکانت بیتلی تان وارد شوید و سپس بر روی دکمه Create در منوی داشبورد کلیک نمایید و بعد از آن در سمت راست صفحه منوی برایتان باز می گردد. حالا می توانید در این بخش لینک اصلی مدنظرتان را کپی نموده و سپس از بیتلی لینک کوتاه شده را دریافت کنید.

گام سوم)تقریبا در این بخش کار شما به پایان رسیده است و میتوانید لینک کوتاه شده را در شبکه های اجتماعی یا سایت های دیگر قرار بدهید. وقتی مخاطب ها بر روی این لینکهای کوتاه کلیک نمایند به لینک اصلی شما هدایت میگردند.

گام چهارم)حالا دوباره در بیتلی به حساب کاربریتان وارد شوید. در اینجا می توانید اطلاعاتی را مرتبط با لینک های ساخته شده شامل میزان تعداد کلیک، ساعت ها، روزها و… مشاهده کنید.

گام تکمیلی و نهایی) زمانی که شما 4 گام فوق را پشت سر گذشته باشید نیاز است که یک گام نهایی را نیز در نظر بگیرید. هم اکنون مشکلی ایجاد می شود که گوگل آنالیتیک لینکهای را که به این شیوه کوتاه شده اند به علت استفاده از ریدایرکت 301 بررسی و پیگیری نخواهد کرد.
برای اینکه شما بتوانید این مشکل را برطرف کنید این امکان برایتان محیا است که به واسطه لینک UTM اول لینکهای خودتان را بسازید و بعد از به وسیله بیتلی برای کوتاه کردن آنها اقدام نمایید.

این نکته را بخاطر بسپارید که دلایل بسیار زیادی در خصوص کوتاه کردن لینک وجود دارد که ساده ترین آنها کاراکترهای پیچیده و سختی می باشد که ممکن است هر کاربری توانایی حفظ آن ها را نداشته باشد.

بیشتر بخوانید :

دیدگاه ها

در مورد این مقاله بحث کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *