خانه  »  آموزش ها   »   گرفتن بک لینک برای رپورتاژ آگهی

گرفتن بک لینک برای رپورتاژ آگهی

گرفتن بک لینک برای رپورتاژ آگهی

بک لینک در رپورتاژ آگهی : بک لینک یک ابزار بسیار کاربری برای افزایش رتبه در گوگل می باشد . از این رو اغلب مدیران سایت ها و سئو کار ها به دنبال گرفتن بک لینک از سایت های مختلف برای سایت خود هستند .

گرفتن بک لینک در رپورتاژ خبری از سایت های پر مخاطب

در این راستا رپورتاژ ادز یک روش بسیار مفید و ضروری برای گرفتن بک لینک در سایت هایی با رتبه مناسب در گوگل پیشنهاد می نماید . وب سایت هایی که رپورتاژ ادز با آنها در ارتباط است ، یک محل مناسب برای افزایش تعداد لینک های ورودی به سایت شما یا همان بک لینک می باشد . روشی که ما برای شما پیشنهاد میکنیم انتشار رپورتاژ آگهی در سایت های خبری پر مخاطب و دارای رتبه در گوگل است . اغلب سایت هایی که در پکیج های خبری ما قرار دارد دارای رتبه بسیار مناسبی در موتور های جستجو از جمله گوگل هستند از این رو انتشار خبر آگهی یا همان رپورتاژ آگهی لینک دار در این وب سایت ها می تواند بهترین روش برای گرفتن لینک در دنیای اینترنت است .

نحوه لینک گزاری در رپورتاژ آگهی برای گرفتن بک لینک

برای قرار دادن لینک در رپورتاژ آگهی برای گرفتن بک لینک پیشنهاد میکنم در گام نخست با سئو کار خود مشورتی داشته باشید . اگر هیچ سئو کاری در سایت شما کار نمیکند می توانید در ادامه با ما همراه باشید که نحوه لینک گذاری در یک رپورتاژ آگهی را برای شما خواهیم آموخت .

در قرار دادن لینک در رپورتاژ آگهی این نکته را در نظر داشته باشید که معمولا لینک دادن با کلمات کلیدی یک ابزار بسیار کاربردی برای افزایش رتبه در گوگل است از این رو کلمه کلیدی تان را به سایتتان لینک کنید . همچنین در انتهای یک رپورتاژ گاهی پیشنهاد میکنم آدرس وب سایتتان را هم لینک دار نمایید . این روش لینک دهی در رپورتاژ‌ می تواند تاثیر بالایی در افزایش رتبه شما در گوگل باشد.

ضمنا این نکته را در نظر داشته باشید که صفحات لینک شده هم باید صفحاتی انتخاب گردد که در نتایج گوگل در صفحات گوگل موجود است . نه صفحاتی که حتی در گوگل ایندکس نشده است .

مقالات مرتبط : رپورتاژ آگهی با لینک فالو تاثیر رپرتاژ آگهی در سئو سایت

دیدگاه ها

در مورد این مقاله بحث کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *