فهرست مطالب
بانک ها برای افزایش حساب های پس انداز خود نیاز به تبلیغات در وب سایت های خبری و خبرگزاری ها دارند ، در این میان استفاده از خبرگزاری های اقتصادی برای انتشار رپورتاژ آگهی یکی از بهترین روش ها برای افزایش مشتریان در حوزه افتتاح حساب است ، از این رو رپورتاژ ادز برای طراحی کمپین های رپورتاژ آگهی و اخبار روابط عمومی بانک ها در سایت های خبری و خبرگزاری های مطرح ایران می تواند بهترین بازخورد را در اختیار مدیران روابط عمومی بانک ها قرار دهد. با ما همراه باشید تا بیشتر با رپورتاژ آگهی بانک ها آشنا شوید.بحث مالی یکی از موضوعاتی می باشد که تقریبا همه ی ما به نوعی با آن سروکار داریم و از جمله مسائل بسیار حائز اهمیت به شمار می رود و نادیده گرفتن آن قطعا برایمان پیامدهای منفی را به شمار خواهد داشت. در راس این موضوع، بانک ها قرار گرفته اند.
در دورانی که ما زندگی می کنیم بانک ها کم کم به سمت خصوصی شدن حرکت می کنند و مانند شرکتها و موسسه های دیگر به ایجاد سرنخ ،افزایش نرخ تبدیل و نگه داشتن مشتریان نیاز داشته اند.
پس با این مقدمه متوجه می شویم که بانک ها هم نیاز دارند تا تبلیغات کنند و به هدف شان برسند و البته روش های تبلیغاتی زیادی را پیش روی دارند که از میان آنها رپورتاژ آگهی و تبلیغات بومی بهترین گزینه برای بانک به شمار خواهد رفت.
کمپین رپورتاژ آگهی پایگاه های خبری اقتصادی برای بانک ها
در بین سایت های خبری و خبرگزاری های برخی از وب سایت ها مخصوص فعالان اقتصادی همچون بانک ها هستند ، رپورتاژ ادز با همکاری نزدیکی با سایت های خبری و خبرگزاری های مطرح ایران بهترین لیست از سایت های پربازدید ایرانی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.
- روزنامه دنیای اقتصاد
- اقتصاد آنلاین
- اقتصاد نیوز
- بانکی
- ایران جیب
- فرارو
- ایران اکونومیست
- اکونا پرس
- و …
برای اطلاعات بیشتر و تماس با بخش فروش رپورتاژ ادز با ما در تماس باشید
تلفن دفتر 02166556973
شماره تلفن تلگرام و موبایل : 09381224111
چه زمانی از رپورتاژ آگهی برای بانک ها استفاده کنیم ؟
زمانی که بانک ها و موسسه های مالی اعتباری از محتوای سفارشی استفاده کنند این امکان را برای خود محیا نموده اند که درگیریهای را در ذهن مشتریان کنونی و بالقوه خود ایجاد نمایند. در واقع به زبانی ساده تر می توانیم بگوییم استفاده از این نوع تبلیغات برای بانک ها فراتر از انتقال نام یک بانک یا موسسه و انتقال دادن یک پیام است. با استفاده از محتوای بومی میتوان اطلاعات بسیار مهم و گرانبهایی را به خوانندگان انتقال داد و این در حالی است که خواننده پس از مطالعه متن مورد نظر حس نمی کند که وارد حریم خصوصی شده اید یا قصد فزولی در زندگی شخصی اش را داشته اید.
مثلا بانک ها می توانند یک مطلب سفارشی را انتشار بدهد و آن را به اعلام یک نشست مدیریت مالی اختصاص بدهند و بگویند که آمادگی دارند تا برای مردم حساب افتتاح کنند یا اینکه اطلاع رسانی های را در خصوص کلاهبرداری های انجام بدهند که به واسطه نام بانک یا سیستمهای بانکی برای مردم اتفاق می افتد. البته به جز مواردی که ذکر شده است بانکها می توانند آگاه سازی های را در خصوص کارهای عام المنفعه ی که مشتریان کنونی و بالقوه انجام میدهند نیز داشته باشند.
باید بپذیریم که بانک ها در خصوص تبلیغات بومی و رپورتاژ آگهی از موسسه ها و شرکتهای دیگر مخصوصا از صنعت خرده توریسم و خرده فروشی حدودا یک دهه جا مانده اند . در این قسمت نیاز است تا با هر چه سرعت بیشتری این خلع ها را پر کنند. سایت the financial brand این چنین گزارش میدهد که شایعه های زیادی وجود داشته که نشان میدهد شرکتهای دیجیتالی مثل فیسبوک و گوگل میخواهند به بازار صنعت بانکداری و مالی خرد وارد شوند. در سال های 2013 و 2014 بیشترین میزان حدس و گمان ها در خصوص افتتاح بانک فیسبوک و گوگل صورت گرفت و هم اکنون نیز بحث های زیادی در این مورد وجود داشته است.
در این خصوص نمونه های زیادی مطرح است و می توان به شرکت JPMorgan اشاره کرد که فعالیت های را در حیطه مالی داشته است. برای اینکه در خصوص طرح های کارت های اعتباری خود اطلاعات و آگاهی را افزایش بدهد اقدام به استفاده از رپورتاژ در سایت Buzzfeed.com نمود. این کمپین تبلیغاتی توسط این شرکت برای یک ماه ادامه داشت. البته به جز این مورد نمونه های مشابه دیگری نیز وجود دارد که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم:
– بانک امریکا (Bank of America)
– کپیتال وان (Capital One)
– ولز فارگو (Wells Fargo)
– ندینگ تری (Lending Tree)
در این حیطه ، بانکها و موسسه های مالی ذکر شده در موارد زیر فعالیت می کنند:
– تابولا (Taboola)
– اوت برین (Outbrain)
– سایت گیم اسپات (Gamespot.com – CBS Interactive)
– مارکت واچ (Marketwatch.com)
– میدیا لایت (Medialite.com)
– فوربز (Forbes.com)
دیدگاه ها
در مورد این مقاله بحث کنید