خانه  »  آموزش ها   »   آموزش تبلیغات در اینستاگرام و افزایش فروش

آموزش تبلیغات در اینستاگرام و افزایش فروش

آموزش تبلیغات در اینستاگرام و افزایش فروش

اینستاگرام یکی از اپلیکیشن های پرطرفداری است که اخیرا بسیاری از صاحبان کسب و کارها برای تبلیغ محصولات و خدمات خود از آن استفاده میکنند. کاربران در اینستاگرام برای خود صفحه یا پیجی را می سازند و تبلیغاتشان را انجام می دهند و در این پروسه از راهکارهای مختلفی استفاده می کنند تا فالورهای بیشتری را جذب کنند. آژانس تبلیغات رپورتاژ ادز در حوزه تبلیغات آنلاین تبلیغات اینستاگرام را هم به حوزه های فعالیت خود اضافه کرد. با ما همراه باشید …

طبیعتا هر چقدر که میزان فالورهای آن ها بیشتر باشد بر تعداد میزان لایک و کامنت های آن ها نیز افزوده می شود و کاربران بیشتری با محصول و خدماتشان آشنا می شوند. اما اگر می خواهید به صورت جدی در اینستاگرام به تبلیغ بپردازید به شما توصیه میکنیم حتما این مطلب تا انتها مطالعه کنید…

چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنم؟

1)گام اول : خوشبختانه این اپلیکیشن ابزارهای متنوعی را در اختیار کاربران قرار میدهد که هر کدام به نوعی می توانند کمک زیادی در تبلیغ شما داشته باشد. ساخت اکانت تجاری یکی از بهترین امکانات اینستاگرام می باشد که با استفاده از آن میتوانید متوجه شوید که چقدر کاربران به محتوا و برند شما علاقه نشان داده اند.

با استفاده از اکانت تجاری فالوورهای شما این امکان را دارند که تنها با یک دکمه پیام متنی یا ایمیل برایتان ارسال کنند و با شما در تماس باشند. البته علاوه بر آن شما نیز می توانید که در اینستاگرام به داده های مرتبط با کسب و کارتان دسترسی داشته باشید.

2)گام دوم: اگر از جمله کاربرانی هستید که وقت زیادی ندارید و می خواهید هر چه سریع تر به هدف برسید از تبلیغ در پیج های بزرگ استفاده کنید. حتما در انتخاب پیجی که قرار است برایتان تبلیغ کند دقت نمایید. بهتر است پیج انتخاب شده برای تبلیغ با کسب و کار شما تناسب داشته باشد تا شما به مخاطبان هدف نزدیک تر شوید.

روش های تبلیغ در اینستاگرام متعدد هستند که در ادامه به آن ها اشاره شده است:

شما می توانید یک کلیپ کوتاه تهیه کنید و در پیج های پرمخاطب و بازدید قرار بدهید و با هر بار نمایش بر تعداد بازدیدکنندگان کلیپ نیز افزوده می شود. هزینه ی که برای تبلیغ در نظر گرفته می شود با توجه به میزان بازدیدکنندگان محاسبه می شود. تقریبا هر پیجی نرخ معینی برای تبلیغ دارد.

نوعی دیگر تبلیغ در اینستاگرام انجام می شود که با عنوان تبلیغ ثابت یا ساعتی شناخته می شود و طرفداران بسیاری دارد و از جمله رایج ترین روش های تبلیغی به شمار می رود. شما در این روش می توانید یک عکس یا ویدئو از کسب و کارتان اماده کنید و آن را در پیج های دیگر قرار بدهید. هزینه ی که از شما گرفته می شود با توجه به مدت زمان نمایش است و هر پیجی از اینستاگرام هزینه متناسب با میزان بازدید و مخاطبان تعیین شده است.

تبلیغات صحیح و اصولی در اینستاگرام

زمانی که می خواهید یک پست را در صفحه ی خودتان به اشتراک بگذارید و پیش از اینکه شروع کنید بهتر است به نکاتی دقت کنید تا سریع تر به نتیجه برسید:

اصلی ترین گزینه در استراتژی بازاریابی اینستاگرام به محتوا شما بستگی داشته است. باید محتوایاتی که شما می نویسید به بازار هدف نزدیک باشد و درج محتوایات غیرمرتبط قطعا شما را از رسیدن به هدف دور می کند. اولین نکته این است که شما نوع محتوا را که میخواهید پست کنید تعیین نمایید و پس از آن بدانید که با چه نوع عکسهای قصد دارید که بزرگ ترین بازاریابی را در اینستاگرام آغاز نمایید.

آموزش تبلیغات اینستاگرام
زمانی که شما در حال تعیین استراتژی محتوا هستید حتما برای خودتان یک برنامه را در نظر داشته باشید. شما با درج مرتب و برنامه ریزی شده پست در صفحه اینستاگرام سبب می شوید که توسط کاربران بیشتری دیده شوید و البته این مورد منجر به جلوگیری از آنفالو شدن توسط کاربران دیگر نیز خواهد شد همچنین به خاطر داشته باشید با توجه به بازده زمانی ،تعداد پست های شما نیز می تواند متفاوت باشد. برای اینکه به صورت پیش فرض پست هایتان را برنامه ریزی کنید میتوانید از ابزارهای مختلفی مانند Buffer استفاده کنید.
نکته ی دیگر این است که کاربران بیشتر به سمت محتواهای کشیده می شوند که جذابیت بیشتری داشته باشند به بیانی ساده تر شما در برابر پست های خوب پاداش میگیرید. اگر قرار است عکس یا کلیپی در اینستاگرام قرار بدهید حتما کیفیت را در نظر بگیرید و با استفاده از امکاناتی که در اختیار دارید بهترین عکسها را بگیرید و منتشر کنید همچنین با استفاده از نرم افزارهای ویرایشگر عکس سعی کنید کیفیت را بالاتر ببرید تا جذابیت بیشتری برای کاربران داشته باشد. پس از کیفیت و ویرایش به کپشن و هشتگ نیز دقت کنید. در قسمت کپشن سعی کنید اقدام به ارائه اطلاعات مفید و کاربردی از محصول نمایید تا کاربران شما دیدکامل تری بدست بیاورند و برای خرید ترغیب شوند. هشتگ از گزینه های بسیار تاثیرگذار در اینستاگرام به شمار می رود و موجب افزایش میزان بازدید خواهد شد و در نهایت کمک زیادی به افزایش بیشتر مشارکت کنندگان برایتان خواهد داشت.
استوری ها به عنوان نخستین و بزرگترین بروزرسانی اینستاگرام به شمار می روند. با استفاده از استوری اینستاگرام شما این امکان را دارید که ارتباط سریع تری با بازار هدف تان داشته باشید. بعد از استوری شما می توانید از امکان لایو اینستاگرام نیز کمک بگیرید حتی اگر تعداد کمی بازدیدکننده ثابت ندارید این مورد بهترین نیست ولی برای قطعا تاثیرگذار است. بسیاری از کسب و کارها از لایو استفاده می کنند و مشاوره های رایگانی را به این شیوه به مشتریان ارائه میدهند و همین راهکار روز به روز سبب افزایش فروش آن ها می شود.

آیا هر تبلیغی در اینستاگرام موفق می شود؟

پاسخ دادن به این سوال بسیار ساده است و هر تبلیغی نتیجه ی موفقی برای شما ندارد چرا که بسیاری از افراد سودجو با استفاده از اپلیکیشن های متعددی اقدام به ساخت پیج های می کنند که اصلا فالورهای واقعی ندارد یا تعداد کامنت و لایک آن نیز تماما فیک می باشد و تنها شما هزینه ی بیهوده ی برای تبلیغ پرداخت کرده است. تنها راه نجات شما شناخت پیج های معتبری می باشد که برای بالا بردن میزان بازدیدشان از روش های معتبر و تکنیک های موثر استفاده کرده اند.

کسب درآمد از اینستاگرام

به صورت خلاصه می توانیم بگوییم اگر قصد دارید از اینستاگرام استفاده کنید و محصولات خود را به فروش برسانید لازم است که فالوورهایتان را افزایش بدهید چون وقتی شما فالورهای بیشتری داشته باشید امکان اینکه آن ها به مشتری تبدیل شوند بسیار بیشتر می شود.

همانطور که اشاره کرده ایم برای تبلیغ می توانید از پیج های بزرگ استفاده کنید که البته تعرفه ی قیمتی کلانی نیز ندارند اما اینکه پیج انتخاب شده برای تبلیغ حتما معتبر باشد در این قسمت بسیار حائز اهمیت خواهد بود و همچنین بهتر است که پیج انتخاب شده تخصصی باشد و به حوزه ی کسب و کار شما نیز مرتبط باشد اینگونه دیگر نیازی نیست به دنبال مخاطبان هدف بگردید چون تقریبا تعداد زیادی از آنها در فالورهای یک پیج قرار گرفته اند که شما تبلیغ تان را در آن قرار داده اید.

مطمئن باشید در هر کسب و کاری که هستید با میزان بودجه ی که برای تبلیغ در نظر گرفته اید مطمئن باشید که پیج های بسیار مناسبی را پیدا می کنید پس عجله را کنار بگذارید.

در صورت نیاز به مشاوره در زمینه تبلیغات در اینستاگرام با ما در تماس باشید تا راهکار های کلیدی برای تبلیغات در اینستاگرام برای شما آموزش داده شود.

دیدگاه ها

در مورد این مقاله بحث کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *