خانه  »  آموزش ها   »   رپورتاژ آگهی رایگان مخصوص مشتریان جدید رپورتاژ ادز

رپورتاژ آگهی رایگان مخصوص مشتریان جدید رپورتاژ ادز

رپورتاژ آگهی رایگان رپورتاژ ادز

رپورتاژ ادز برای مشتریان جدید و قدیمی خود رپورتاژ آگهی رایگان ارائه می کند . ازین پس شما می توانید براحتی بدون هیچ مشکلی ماهانه یک رپورتاژ رایگان در سایت های اختصاصی رپورتاژ ادز داشته باشید .

معمولا رپورتاژ آگهی به این صورت است که با گذشت زمان ، تبلیغ مورد نظر از سایت حذف نمی شود و شما نیازی نیست مجدد هزینه ی را پرداخت کنید.

برخی از سایت ها امروزه اقدام به ارائه رپورتاژ اگهی رایگان می نمایند . شما می توانید در این وب سایت ها بک لینک قوی و رایگان دریافت نمایید و می دانید که بک لینک یکی از عوامل های مختلف در سئو سایت می باشد. شما می توانید برای بالا بردن میزان قدرت و کیفیت رپورتاژ آگهی تان ، آن را در فضای مجازی و شبکه های مختلف انتشار بدهید و به سئو سایت خود نیز کمک کنید.

شرایط دریافت رپورتاژ آگهی رایگان

رپورتاژ ادز مفتخر است خدمات رپورتاژ آگهی رایگان در سایت های پیشنهادی رپورتاژ ادز ارائه نماید. برای دریافت رپورتاژ آگهی رایگان کافی است در پلتفرم خرید رپورتاژ آگهی ما ثبت نام کنید.

پس از ورود به پلتفرم اگر به منوی دریافت رپورتاژ رایگان وارد شوید می توانید رپورتاژ رایگانتان را از رپورتاژ ادز دریافت نمایید. هر ماه یک رپورتاژ رایگان برای تمامی کاربران رپورتاژ ادز فعال می شود.

 

رپورتاژ رایگان

منتظر چی هستید ؟ با این لینک در پلتفرم رپورتاژ ادز ثبت نام کن و رپورتاژ رایگان دریافت کنید.

 

چگونه یک رپورتاژ خوب بنویسیم؟

برای اینکه رپورتاژی که شما آماده می کنید تاثیر خوبی داشته باشد باید به بهترین شکل ممکن نیز نوشته شده باشد. در رپورتاژ آگهی باید از مطالب مفید و کوتاه استفاده شود تا موثر بودن رپورتاژ انجام گردد. همچنین باید عکس ها و تیترهای را که انتخاب می کنید به بهترین شکل باشند.

انگونه که تجربه ها نشان میدهد بسیاری از مخاطبان وقتی تیترها و عکس ها را می بینند بیشتر به سمت مطلب کشیده می شوند و ترغیب به خواندن آن می گردند حتی گاهی دیده شده که مخاطبان هیچ علاقه ی به مطلب ندارند ولی با وجود جذابیت تیتر و عکس ها برای یکبار هم که شده به مطالعه آن می پردازند و در برخی از موارد نظرشان نسبت به آن موضوع تغییر پیدا می کند.

سعی کنید زمانی که یک رپورتاژ آگهی را می نویسید تمزکزتان را روی یک موضوع خاص قرار بدهید و بر اساس همین نیز متن لینک تان را انتخاب نمایید. می توانید اطلاعات را به صورت کلی ننویسید جز این که هدف شما درج بک لینک باشد و برای شما فرقی نداشته باشد که خواننده به آن دقت می کند یا نه.

در رپورتاژ آگهی محصولات، محصولی را مد نظر بگیرید که به عنوان یکی از پر فروش ترین محصول های شما می باشد و برای مشتریان نیز جذاب باشد. می توانید عکس های زیبایی نیز برای آن انتخاب کنید و یک متن متناسب با آن را بنویسید. پس از اینکه توضیحات را ارائه کردید حتما یک لینک را مشخص کنید تا به صورت مستقیم مشتریان را به صفحه خرید محصول هدایت کند.

اگر رپورتاژ آگهی شما مربوط به خدمات است باید در آن یک یا دو مورد از خدمت های اصلی را معرفی کنید تا مخاطبان شما بتوانند بر روی آنها تمرکز لازم را داشته باشند. نوعی خدماتتان را به صورت کامل شرح بدهید و در مورد ارتباط خود با مشتریان نیز شرحی را بنویسید. در رپورتاژ آگهی می توانید به هزینه خدمت یا نمونه کارهایتان را نیز اشاره داشته باشید. پس از اینکه خدمت تان را کاملا به مشتریان معرفی کردید می توانید یک لینک را به عنوان خدمتتان اضافه نمایید و مخاطبان خود را ترغیب نمایید تا روی لینک کلیک کنند و به صفحه شما بروند .

رپورتاژ آگهی می تواند در قالب یک مطلب آموزشی یا خبر باشد.شما در چنین نوع رپورتاژی می توانید وقتی خبر را تشریح می کنید به صورت متناسبی نام خودتان را بیاورید و با لینک به معرفی محصولات و خدمات خود بپردازید.

حتما بخوانید :

سوالات متداول در زمینه رپورتاژ رایگان

شرایط انتشار رپورتاژ آگهی رایگان چیست ؟

برای هر شارژ 3میلیونی در پنل کاربری در رپورتاژ ادز در بخش ثبت رسید یک خبر رایگان در سایت های پیشنهادی رپورتاژ ادز منتشر می شود. برای استفاده از رپورتاژ آگهی رایگان رپورتاژ ادز کلیک کنید.

آیا رپورتاژ آگهی ها دائمی است ؟

بله رپورتاژ آگهی رایگان ارائه شده در سایت رپورتاژ ادز دائمی می باشد.

یک دیدگاه

در مورد این مقاله بحث کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. آموزشگاه فرزانه بیست یکی از بهترین آموزشگاه های کرج می باشد که علمی تقویتی کنکور هست و با حضور اساتید برجسته مثل استاد پیمان فراهانی از پایه ۱۱ دانش آموزان را برای سال ۱۲ به صورت تستی تشریحی و با پشتیبانی و همایش های رایگان برای کنکور آماده می کنند و ضمنا از پایه ۷ دانش آموزان برای تیزهوشان آماده می شوند