تبلیغات بنری | تعرفه تبلیغات بنری | تبلیغات نمایشی : همانطور که آگاه هستید تبلیغات جز نیازهای اصلی برای رسیدن به موفقیت در کسب و کارتان می باشد. امروزه در اینترنت روش های تبلیغات متعددی وجود دارد که می توان از آنها برای تبلیغ کسب و کارتان یا محصولاتتان استفاده نماید. روش های گوناگون تبلیغاتی شامل نامه های تجاری ، تبلیغات مبتنی بر بازی ، بنرها ، بنرهای دارای غنای رسانه ی و … هستند. تبلیغات بنری یکی از انواع تبلیغات اینترنتی است. پس از داشتن رتبه در نتایج جستجوی گوگل توسط رپورتاژ آگهی نوبت به برندینگ توسط تبلیغات بنری می رسد.
همه چیز درباره تبلیغات بنری | تعرفه تبلیغات بنری | تبلیغات نمایشی
بنرها جز مواردی است که به عنوان پر استفاده ترین شکل های تبلیغاتی به شمار می روند.در واقع می توان اینگونه گفت که بنرهای تبلیغاتی سبب می شوند ترافیک هدف مندی به سایت شما هدایت شود. استفاده از روش های جدید و ابزارهای کاربردی نوین توانسته اند که تاثیر زیادی را بر روی این شکل از تبلیغات بگذارند و البته در این نوع تبلیغات ، تحولی عظیم را ایجاد کرده اند. تبلیغات بنری در بالارفتن میزان قابلیت های تصویری نام های تجاری و علائم های آنها نقش های مهمی داشته اند.طبق گزارش های تبلیغاتی ، معمولا تبلیغات آنلاین در به شهرت رسیدن نامهای تجاری بسیار تاثیرگذار بوده اند.
به صورت کلی بنرها به دو شکل طراحی می شوند که شامل بنرهای ثابت و بنرهای متحرک می باشند. یکی از مهم ترین مزایای که سبب شده این شکل از تبلیغات به عنوان رایج ترین نمونه تبلیغات به شمار روند هزینه کم در طراحی و پست آنها می باشد.
نکته مهم ) همیشه به یاد داشته باشید که تبلیغات بنری تنها یکی از روش های تبلیغات اینترنتی است و آن را نباید معادل تبلیغات اینترنتی بدانید. تبلیغات اینترنتی خود دارای بخش های متعددی است که هر کدام از آنها می توانند در کسب و کار شما تاثیر بسزایی داشته باشند.
تبلیغات بنری با توجه به اینکه حجم کمی دارند به عنوان یک وسیله کارآمد هستند که می توانند اهداف چندمنظوره شما را تحقق بخشند چون 1) بنرها به عنوان قسمتی از پیام های تبلیغاتی وب سایت ها و شرکت ها می باشد 2) بنرها با توجه به جزئیات کمی که دارند موجب می شوند کاربر وسوسه شود که بر روی آن کلیک نماید 3) می توان بنرها را ابزاری دانست که کمک می کنند میانگین کلیک ها بالاتر رود 4) شما به وسیله بنرها می توانید نام تجاری ، لوگو و تولیدهای شرکت را به شکل های مختلف به نمایش بگذارید 5) اگر از برنامه های بازاریابی زنجیره ی استفاده می کنید این روش به عنوان ابزاری کلیدی برای دنبال نمودن مکانیزم این برنامه ها می باشد.
افرادی که دیگر تمایل ندارند از روش های تبلیغاتی گذشته و منسوخ استفاده کنند می توانند برای بیشتر دیده شدن نام شرکتشان و علائم تجاری خود از روش تبلیغات بنری استفاده نمایند.اینترنت را می توانید به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای تبلیغات خودتان بدانید.
افرادی که فعالیتشان با شبکه های اینترنتی مرتبط است می توانند برای تبلیغ خودشان از بنرهای تبلیغاتی در وب سایت های که با فعالیتشان مرتبط است ، استفاده نمایند و در اصل این موضوع قطعا کلید موفقیت آنها خواهد بود. زمانی که مشتری بنرهای تبلیغاتی شما را در وب سایتی مشاهده می کنید چه بر روی آنها کلیک کند یا کلینک نکند در واقع نام شرکت شما را دیده است و قطعا همین موضوع در معروف شدن نام شرکتتان موثر خواهد بود.
بنرهای ثابت: بنرهای ثابت به آن دسته از بنرهای گفته می شود که تبلیغ به صورت ثابت و در یک تصویر می باشد. با توجه به اینکه بنرها در بسیاری از سایت ها به نمایش گذاشته می شوند معمولا میزان رویت آنها زیادتر است ولی در اینگونه موارد نرخ کلیک پایین می باشد.
بنرهای انیمیشن دار یا بنرهای پویا: این بنرها را می توان بنرهای ثابتی دانست که در ساخت و طراحی آنها از انیمیشن استفاده شده است.معمولا استفاده از همین انیمیشن ها موجب می شود که به نسبت بنرهای ثابت نرخ کلیک زیادتری داشته باشند.شما می توانید برای معرفی نام تجاری تان از برندهای ثابت یا انیمیشن دار استفاده نمایید.
بنرهای تعاملی : بنرهای تعاملی معمولا به تازگی به شهرت رسیده اند و نوعی دیگر از شکل تبلیغ بنری می باشند. بنرهای تعاملی به کاربر این امکان را میدهند که بتواند با تبلیغ کنندگان ارتباطی 2طرفه را برقرار کنند. در خریدها یا ثبت نام های اینترنتی از اینگونه بنرها ( بنرهای تعاملی) استفاده می شود.مثلا کاربر برای اینکه بتواند به تبلیغ شما وارد شود باید اطلاعاتی را وارد کند و با توجه به اطلاعات کاربر ، پاسخ های برای آنها در نظر گرفته شده است . امروزه بنرها در اندازه ها و شیوه های استانداردی ارائه می شوند و بنرهای تعاملی را با استفاده از HTML ,Java Script ,Java Applet می سازند.
برای دریافت لیست قیمت تبلیغات بنری می توانید با شماره تماس 02166556973 در تماس باشید ، یا ایمیلی برای info{@}reportaj.ir ارسال نماید.
دیدگاه ها
در مورد این مقاله بحث کنید