خانه  »  خبرگزاری های همکار رپورتاژ ادز   »   رپورتاژ آگهی در شفاف

رپورتاژ آگهی در شفاف

رپورتاژ آگهی در شفاف

رتبه سایت های خبری یکی از موضوعاتی است که در انتشار رپورتاژ آگهی تاثیر بسیار زیادی دارد اغلب مشتریان برای انتشار رپورتاژ آگهی همیشه دنبال سایت های خبری پر مخاطب با بازدید بالا هستند .

سایت خبری شفاف یکی از سایت های خبری پر مخاطب با رنک الکسای بسیار مناسب می باشد . سایت خبری شفاف یکی از سایت های خبری زیر 500 ایران می باشد . رتبه این سایت خبری در الکسا نزدیک 300 ایران می باشد .

برای مشاهده قیمت بروز و خرید رپورتاژ آگهی کلیک کنید.

انتشار رپورتاژ آگهی در این سایت خبری می تواند گزینه بسیار مناسبی برای تبلیغات خبری و برندینگ شما در بین مخاطبان اینترنتی بشمار رود . این سایت خبری به دلیل داشتن مخاطبان بسیار زیاد در این حوزه توانسته به عنوانی یکی از سایت های پر مخاطب بحساب آید .

البته شایان ذکر است انتشار هر خبری در این سایت خبری امکان پذیر نمی باشد . معمولا این سایت خبری ، خبری های خاص در حوزه سیاست کاری خود را منتشر می نماید .

در صورت نیاز به انتشار رپورتاژ آگهی در سایت های خبری مشهور می توانید با روابط عمومی رپورتاژ ادز در ارتباط باشید . رپورتاژ ادز با توجه به سابقه طولانی خبری خود در عرصه فرهنگ و خبر توانسته ارتباطات گسترده ای با سایت های خبری داشته باشد .

اگر نیاز به انتشار رپورتاژ آگهی در سایت های خبری بزرگ و خبرگزاری ها هم داشتید می توانید با ارسال ایمیل به info(@)reportaj.ir از بخش روابط عمومی آژانس تبلیغاتی رپورتاژ ادز درخواست انتشار خبر در سایت های خبری و خبرگزاری های دیگر داشته باشید .

دیدگاه ها

در مورد این مقاله بحث کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *