خانه  »  خبرگزاری های همکار رپورتاژ ادز   »   رپورتاژ آگهی خبرگزاری دانشجو

رپورتاژ آگهی خبرگزاری دانشجو

رپورتاژ آگهی خبرگزاری دانشجو

رپورتاژ آگهی خبرگزاری دانشجو : خبرگزاری دانشجو به دلیل اعتبار بالای خود از نظر سن دامنه و آتوریتی دامنه بسیار مناسب می تواند بهترین گزینه برای خرید رپورتاژ آگهی باشد ، اگر شما به دنبال خرید رپورتاژ آگهی در وب سایت خبرگزاری دانشجو هستید می توانید به صفحه فروشگاه آنلاین رپورتاژ ادز مراجعه کنید.

بررسی سئو سایت خبرگزاری دانشجو

اگر وب سایت snn.ir را از نظر الکسا و دامین آتوریتی بررسی نماییم دامین اتوریتی سایت خبرگزاری دانشجو 46 است و اگر رتبه وب سایت را در سایت الکسا مورد بررسی قرار دهیم رتبه الکسای سایت دانشجو 460 می باشد.

برای مشاهده قیمت بروز و خرید کلیک کنید

تاریخچه خبرگزاری دانشجو

از سال 1382 خبرگزاری دانشجو فعالیت خود را آغاز کرده است و توانسته است با مجوزهای که از مراکز مختلف از جمله وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بدست آورده است در حیطه های متفاوتی از سیاسی، اجتماعی ، ورزشی ،دانش و فناوری و…. به کار خود ادامه بدهد. این خبرگزاری که با عنوان شبکه خبر دانشجو مشغول است در همه ی استانهای کشور دارای نمایندگی بوده و خبرنگار فعال داشته است و  افراد زیادی با این رسانه در ارتباط هستند و همکاری های لازم را انجام میدهند. برخی به صورت شهروند خبرنگار و برخی افتخاری که به عنوان رابطین خبری در همه ی دانشگاههای کشور میباشند.

خبرگزاری دانشجو سعی کرده است تا اولویت های اصلی را برای خود مشخص کند و هدف های را معین کند تا بتواند در یک مسیر درست گام بردارد. این خبرگزاری اعلام کرده است که به هیچ فرد یا گروه یا حزبی وابسته نبوده و همواره این منطق را پیش روی قرار داده است که ارمانهای انقلاب اسلامی و مسائل اساسی نظام از مسئولان و دستگاهها را دنبال کند.

از اولویتهای این رسانه میتوان به اخلاق مداری و رعایت امانت در نشر اخبار اشاره کرد. البته پرداختن به امور دانشجویی و دانشگاهها و پرداخت به مسائل اساسی کشور در حوزه های مختلف از جمله اساسی ترین رویکردهای اساسی این رسانه ها به شمار می رود.

مخاطبان اصلی ترین سرمایه ها از دیدگاه این خبرگزاری هستند که به کمک آنها توانسته است به عنوان یکی از محبوب ترین خبرگزاریها به شمار رود. خبرگزاری دانشجو به طروق مختلفی با مخاطبان خود ارتباط برقرار می کند که می توان به حضوری، تماس تلفنی، دریافت نظرها در مورد اخبار و… اشاره کرد.

افراد زیادی شامل جوانان با سطح دانشگاهی از کارشناسی تا دکتری این رسانه را بدست دارند و همواره تلاش می کنند تا جدیدترین خبرها را برای مخاطبان خود منتشر کنند.

در رپورتاژ آگهی خبرگزاری دانشجو چند لینک فالو می توان ثبت کرد ؟

در رپورتاژ خبرگزاری دانشجو شما می توانید 3 لینک فالو داشته باشید

آیا رپورتاژ خبرگزاری دانشجو دائمی است ؟

بله رپورتاژ خبرگزاری دانشجو دائمی است

هزینه انتشار رپورتاژ در خبرگزاری دانشجو چقدر است ؟

هزینه رپورتاژ آگهی در خبرگزاری دانشجو حول حوش 600 هزار تومان است ، برای قیمت بروز به بخش فروشگاه سایت مراجعه نمایید

دیدگاه ها

در مورد این مقاله بحث کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *