خانه  »  خبرگزاری های همکار رپورتاژ ادز   »   خرید رپورتاژ آگهی تبیان

خرید رپورتاژ آگهی تبیان

خرید رپورتاژ آگهی تبیان

رپورتاژ آگهی تبیان : سایت تبیان موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان به نشانی https://www.tebyan.net/ می باشد این وب سایت وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی بوده که این وب سایت از سئو بالایی برخوردار بوده و رپورتاژ آگهی توسط آن می تواند بسیار تاثیرگزار و کاربردی باشد. فعالیت این وب سایت از تیرماه سال 81 آغاز گردیده و توانسته است در حوزه های مختلفی مشغول به فعالیت شود و اطلاعات بسیار مفیدی را در اختیار کاربران خود قرار بدهد.

اعتبار سایت تبیان برای خرید رپورتاژ آگهی

سایت تبیان را اگر از نظر دامین اتوریتی و اعتبار دامنه مورد بررسی قرار دهیم ، دامین آتوریتی وب سایت تبیان 65 است اگر پیج آتوریتی این وب سایت را هم مورد بررسی قرار دهیم ، به عدد 63 خواهیم رسید براساس بررسی های انجام شده وب سایت تبیان یک گزینه مناسب برای خرید رپورتاژ آگهی است ، اما این نکته را در نظر بگیرید که وب سایت تبیان رپورتاژ آگهی های خود را در سابدومین منتشر می کند. همانطور که میدانید اعتبار و ارزش سابدومین به اندازه دامنه اصلی نیست ولی در کل می تواند برای رپورتاژ این نکته ها را در نظر گرفت.

برای مشاهده قیمت بروز و خرید رپورتاژ آگهی کلیک کنید.

از جمله بخش های که در تبیان شما می توانید مشاهده نمایید اعم از بخش دین و اندیشه ، بخش دانش و فناوری ، خانواده و زندگی ،جامعه و سیاست ، ورزشی، هنری ، ادبیات ،کودک و نوجوان و… می باشد.
مشاوره تبیان
از میان بخش های مختلف تبیان که هر کدام مزیت خاص خودشان را دارند می توان به بخش مشاوره تبیان اشاره کرد که در نخستین ماه های راه اندازی وب سایت تبیان برای اینکه نیازهای مخاطبان خود را رفع نماید چندین بخش مشاوره اینترنتی راه اندازی گردید که بخش مشاوره از سال 81 شروع شده و از همان ابتدا با 5 گروه مشاوره راه اندازی شد ولی هم اکنون تقریبا 20 گروه مختلف را پوشش می دهد که هر کدام زیرگروه های مختلفی داشته اند و این گروه ها شامل موارد زیر می باشد:
– علمی – درسی
– حقوقی
– سلامتی
– روانشناسی
– مذهبی
– ورزشی
– رایانه و فناوری
– راهنمای تحصیلی
– ادبی
– هنر در خانه
– مشکلات ما و شما
– نظرات
– دانش افزایی دبیران
– ادبی
– تعبیر خواب
– سیاسی
– انقلاب و دفاع مقدس
– ترک اعتیاد

در زمینه های که ذکر شده است مشاوره زیادی قادر به پاسخگویی هستند. حداقل مدت زمانی که برای پاسخگویی نیاز بوده یک روز و حداکثر پنج روز خواهد بود. با چنین قابلیت های که تبیان در اختیار کاربران خود قرار داده است سبب شده تا روزانه آمار بازدیدهای چشمگیری داشته باشد.

اگر به دنبال خرید رپورتاژ آگهی در سابدومین وب سایت تبیان هستید میتوانید از طریق تلگرام یا واتس اپ با ما در ارتباط باشید. شماره واتس اپ و تلگرام : 09105559321

رپورتاژ آگهی تبیان در سابدومین منتشر می شود؟

رپورتاژ آگهی تبیان در سابدومین منتشر می شود

در رپورتاژ آگهی تبیان چند لینک فالو می توان دریافت کرد ؟

3 لینک فالو .

دیدگاه ها

در مورد این مقاله بحث کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *