رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی چیست؟ برای نخستین بار اصطلاح رپورتاژ آگهی در سال 1945 به ادبیات انتقادی رسانه‌ها افزوده شد. در برخی از کشورها رپورتاژ آگهی قوانین بسیاری زیاد و البته سفت و سختی دارد چون در بین مخاطبان سبب اعتماد می شود و بسیار تاثیر گذار بوده است. در ایران نمی توانیم دقیقا تاریخچه ی برای آن بیان کنیم ولی از گذشته های بسیار دور به شیوه های مختلف از رپورتاژ آگهی استفاده شده است اما هم اکنون در کشور ما تاثیر گذاری زیادی داشته و افراد زیادی از آن استفاده می نمایند.

رپورتاژ آگهی را می توان به صورت های مختلفی تعریف کرد :

 1)یکی از ساده ترین تعریف های که ما می توانیم برای رپورتاژ آگهی بیان کنیم این است که رپورتاژ آگهی سبب می شود یک سازمان یا شرکت برای انتقال دادن پیام برندش یا بازاریابی محصولاتش به شکل بی طرف برای آن هزینه نماید.

2)رپورتاژ آگهی یک تبلیغ می باشد و در واقع تبلیغ شما به همراه متن کامل و تصاویر با لینک بعنوان یک مطلب در وب سایتی به انتشار گذاشته می شود. رپورتاژ آگهی را می توان یکی از بهترین گزینه های تبلیغات اینترنتی دانست که به عنوان یک روش محبوب شناخته شده است و برندهای بزرگ دنیا هم اکنون برای معرفی محصولات و خدمات جدید از آن استفاده می کنند. اگر شما هم می خواهید به برندسازی و تبلیغ خود کمک کنید می توانید از رپورتاژ آگهی استفاده نمایید.

3) رپورتاژ آگهی یک تبلیغات غیرمستقیم به شمار می رود و شرکت ها و سازمان ها برای معرفی محصولات جدید و خدماتشان می توانند این روش را بکار بگیرند و البته نباید از تاثیرگذاری فوق العاده آن غافل شد ، چرا که بعد از رپورتاژ آگهی به خوبی تغییرات در بخش فروش می توان مشاهده کرد.

این روش سبب می شود تا مخاطب در زمان مشاهده آن ، اعتماد و اطمینان بیشتری داشته باشد و تمامی مطلب را با اشتیاق بیشتری مطالعه نماید.

4) می توان این گونه گفت که رپورتاژ آگهی یک خبر می باشد که این خبر در قالب یک مقاله ، گزارش ، مصاحبه است که در سایت های پربازدید و سایت های خبری به نمایش گذاشته می شود. رپورتاژ آگهی خود دارای چند پاراگراف متن ، تیترجذاب و تصاویر است.

رپورتاژ در ایران بیشتر برای وب سایت ها انجام می شود و بصورت اینترنتی بوده است ولی مدل های مختلفی دارد که می توان رپورتاژ آگهی تلویزیونی ، رپورتاژ آگهی اینترنتی ، رپورتاژ آگهی در مجلات و نوشتاری در روزنامه ها اشاره کرد.

5) رپورتاژ آگهی به عنوان شکلی از آگهی می باشد که در قالب گزارش ارائه می گردد. به این معنی که مخاطبان رسانه ی فکر می کنند که با یک گزارش بی طرف روبرو هستند ولی در اصل آنچه را مشاهده می کنند ، می شنوند و مطالعه می کنند به عنوان تلاشی سازمان یافته است که در جهت تقویت جنبه های ذهنی یک خدمت یا محصول در ذهن و فکر آن ها می باشد.

به صورت خلاصه این گونه می توانیم بگوییم که وقتی شما از رپورتاژ آگهی استفاده می کنید ، یک محتوا که شامل معرفی محصول و برند شما می باشد به صورت یک لینک در وب سایتی منتشر می شود.

مزیت رپورتاژ اگهی

یکی از اصلی ترین مزیت های که می توان برای رپورتاژ آگهی به نسبت دیگر روش های تبلیغاتی بیان کرد این است که خدمات و کالاها با توضیح های کامل و توصیف های دقیق به شکل عکس ، فیلم و به صورت تصویری به مخاطب ها معرفی می گردد و در رپورتاژ آگهی اینترنتی لینک هم قرار داده می شود به همین دلیل از بهترین گزینه ها برای ارتقا دادن رتبه سایت در گوگل است.

 

برای خرید رپورتاژ آگهی با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما خدمات مشاوره رایگان در اختیار شما قرار میدهند.

 مقاله مرتبط : رپورتاژ آگهی یعنی چه؟

 

تمامی حقوق مربوط به گروه رپورتاژ ادزرپورتاژ آگهی | خرید رپورتاژ ) می باشند .

طراحی سایت توسط اینتن

برای مشاوره تلگرام کلیک کنید 09381224111