خانه  »  آموزش ها   »   رپورتاژ آگهی با لینک فالو

رپورتاژ آگهی با لینک فالو

نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی یکی از موضوعاتی است که اغلب سئو کاران و افرادی که به دنبال افزایش رتبه سایت خود در موتور جستجوی گوگل هستند به دنبال ان هستند . رپورتاژ آگهی بخاطر داشتن لینک های فالو می تواند تاثیر بسیار بالایی در افزایش اعتبار سایت شما داشته باشید .

لینک فالو در رپورتاژ آگهی

داشتن لینک فالو در رپورتاژ آگهی یکی از بهترین ابزار ها برای افزایش اعتبار سایت شما است . از این رو پیشنهاد میکنم برای افزایش رتبه تان در موتور جستجوی گوگل اولین کاری که می خواهید انجام دهید انتشار رپورتاژ‌آگهی لینک دار در سایت های پرمخاطب با اعتبار بالاست . اما چگونه باید در رپورتاژ‌آگهی لینک فالو داد ؟ زمانی که می خواهید رپورتاژ آگهی لینک دار در سایت های خبری منتشر نمایید ، کلمات کلیدی تان در متن خبری را هایلایت کرده و صفحاتی که در موتور جستجوی گوگل دارای رتبه هستند را لینک نمایید .

توجه داشته باشید که از تعداد لینک های زیادی در رپورتاژتان استفاده ننمایید چرا که داشتن لینک های زیاد در رپورتاژ‌اگهی باعث اسپم شدن خبرتان در نهایت از بین رفتن ارزش رپورتاژتان خواهد بود از این رو سعی  کنید همیشه از تعداد متناسبی حدود 5 لینک در خبر آگهی تان استفاده نمایید تا مشکلی برای سایت یا خبرتان پیش نیاید .

اگر به دنبال جمع آوری اطلاعات زیادی در مورد رپورتاژ‌آگهی و تاثیر آن در سئو هستید پیشنهاد میکنم مقالات تاثیر رپرتاژ آگهی در سئو سایت ، رپورتاژ آگهی یعنی چه ؟ ، رپورتاژ آگهی و تاثیر آن در افزایش فروش را هم مطالعه نمایید . مطمئنا این مقالات اطلاعات مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد .

با رپورتاژ ادز خدماتتان را به کاربران دنیای اینترنت معرفی نمایید .

دیدگاه ها

در مورد این مقاله بحث کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *