رپورتاژ آگهی

انکر تکست چیست

اکثر بازاریابان می دانند که لینک‌ سازی یکی از عوامل حیاتی برای ارتقای رتبه ‌بندی موتور جستجوی شما از نظر بزرگان گوگل است.

با این حال، کلماتی که برای لینک دادن به سایت خود انتخاب می کنید نیز اهمیت دارند و چه بسا بسیار زیاد! این کلمات انکر تکست نامیده می ‌شوند و الگوریتم ‌های گوگل بیش از آنچه تازه ‌کاران (و حتی برخی از کهنه ‌کارهای سئو) متوجه می ‌شوند، به آن‌ها توجه می ‌کنند.

در روزهای اولیه، می ‌توانستید با انکرتکست کلمات کلیدی بازی کنید. اما الان گوگل متوجه شده و اکنون نه تنها کلماتی را که برای لینک انتخاب می ‌کنید، بلکه تعداد دفعات استفاده از آن‌ها و متن اطراف را نیز به دقت بررسی می‌ کند. مهم است که انکر تکست واضح و مختصر باشد، اما مراقب باشید بیش از حد استفاده نکنید تا جایی که متن هرزنامه به نظر برسد.

بله، جزئیات فنی پیچیده است، اما اصول اولیه به اندازه کافی آسان است تا همه بتوانند آن را درک کنند و به کار ببرند.

با بهینه سازی اما نه بهینه سازی بیش از حد انکرتکست خود و یادگیری بهترین روش ها، می توانید سئوی خود را به خوبی تنظیم کنید و شاهد صعود رتبه سایت خود باشید. اگر قوانین را زیر پا بگذارید یا بیش از حد روی کلمات کلیدی تمرکز کنید و به اندازه کافی روی محتوا تمرکز نکنید، گوگل می تواند سایت شما را جریمه کند که اصلا خوب نیست.

انکرتکست در سئو چیست و چرا مهم است؟

سئو یک موضوع پیچیده است که از هزاران جزئیات کوچک تشکیل شده است. Anchor text یکی از این جزئیات است.

انکرتکست متنی است که روی آن کلیک می کنید تا از یک مقصد اینترنتی به مقصد دیگر منتقل شوید. این به معنای واقعی کلمه دو مکان مختلف در اینترنت را به هم متصل می کند.

در حالی که انکرها معمولاً صفحات وب را بهم لینک می دهند، می توانند برای بارگیری ها نیز استفاده شوند مثلا برای دانلود اسنادی مانند PDF یا فایل ها در Google Drive با این کلمه به آن جا لینک دهید. به همین دلیل است که فقط باید روی انکر تکست سایت‌هایی که به آن‌ها اعتماد دارید کلیک کنید. در ابتدا موس خود روی پیوند قرار دهید اما کلیک نکنید!  تا مطمئن شوید که URL قانونی به نظر می‌ رسد.

به عنوان مثال:

سئو یعنی بهینه سازی برای موتورهای جستجو

در جمله بالا، کلمه "سئو" متن انکر تکست است. با نگه داشتن ماوس روی آن، می ‌توانیم مطمئن باشیم که به صفحه اصلی سئو می ‌رویم و یک فایل مخرب مرموز نیست.

متنی که برای انکر تکست انتخاب می کنید به چند دلیل مهم است:

قبل از اینکه روی پیوند کلیک کنند، به خوانندگان شما می گوید که چه انتظاری داشته باشند. کلمات قوی انکر تکست نقل قولی در مورد آنچه در طرف دیگر لینک است هستند، بنابراین باید بسیار مرتبط باشند.

این به الگوریتم های گوگل می گوید که محتوای شما در مورد چیست. الگوریتم‌های Google از انتخاب‌های انکر تکست شما استفاده می‌ کنند تا اطمینان حاصل کنند که متن شما هرزنامه‌ها نیست و همچنین موضوعاتی را که به آنها پیوند می‌ دهید درک کنید. برای مثال در یک مقاله در مورد مبحثی صحبت می کنید که حاوی یک کلمه یا جمله ای است که قرار نیست در این مقاله در مورد آن صحبت کنید ولی در جای دیگر در مورد آن مطلبی منتشر شده است حالا توسط سایت شما یا هر سایت دیگری و به آن لینک می دهید تا کاربر اطلاعاتی در مورد آن از صفحه دیگری کسب کند به زبان ساده تر باعث می شود کاربر بتواند با کلیک روی لینک به صفحات دیگر منتقل شود..

 Anchor Text  در HTML چیست

تگ a از کلمه Anchor  گرفته شده است و در HTML  برای ایجاد لینک ها در صفحات وب استفاده می شود. این تگ در  HTML بین تگ Body قرار می گیرد و برای ایجاد لینک ها در صفحات وب می باشد که باعث می شود کاربر بتواند با کلیک روی لینک به صفحات دیگر منتقل شود.

در قسمتی که نوشته شده (Back link analytics tool) می توانیم توضیحات لینک را وارد کنیم، در واقع این متنی است که برای کاربر نمایش داده می شود.

انکر تکست

انکر تکست و بک لینک

در این مرحله، ارزش آن را دارد که تفاوت بین لینک‌های nofollow و فالو را تشخیص دهیم، زیرا این پست در مورد انکر تکست در زمینه بهینه سازی موتور جستجو است.

در HTML، تنها تفاوت این است که یک لینک nofollow حاوی یک قطعه کد اضافی است. در مثال بالا، یک لینک nofollow به شکل زیر است:

<a href="https://www.semrush.com/analytics/backlinks/"rel="nofollow">Backlink Analytics Tool </a>

با این حال، از نظر الگوریتم‌های گوگل، آن قطعه کوچک کد تفاوت زیادی ایجاد می‌کند.

انواع لینک

Nofollow: به گوگل می گوید که هنگام تعیین ارزش سئو برای هر یک از صفحات سایتی که به آن لینک داده ارزش این سایت را به آن منتقل نکند، بک لینک را در نظر نگیرد.

از 1 مارس 2020، گوگل شروع به استفاده از پیوندهای nofollow به عنوان راهنمایی برای تعیین موقعیت یک وب سایت در )SERPصفحه ی نمایش نتایج موتورهای جست و جو ( کرده است.

Sponsored: به گوگل می گوید که این لینک از طریق توافق بین شما و یک شخص دیگر به دست آمده است ، مانند یک لینک تبلیغاتی

UGC (محتوای تولید شده توسط کاربر): به گوگل می گوید که لینک و کل محتوا توسط کاربران در این صفحه قرار داده شده است.

فالو: به Google می‌ گوید به صفحه‌ ای که به آن پیوند می ‌دهید اعتبار سایت شما را بدهد و هنگام اسکن لینک های شما آن را در نظر بگیرد.

بحث لینک های نوفالو واقعاً بیشترین موضوع برای بک لینک است، اما انتخاب کلمات انکر تکست نیز مهم است.

نحوه یافتن Anchor Text با Semrush

اگر به دنبال کمک برای کشف انکر تکست هایی هستید که برای وب سایت شما استفاده می شود، راه های مختلفی برای انجام این کار با Semrush وجود دارد. Semrush  یک سایت است که شما می‌توانید اطلاعات سایت خود را داخل آن وارد کنید تا کار تجزیه و تحلیل اطلاعات ورودی و خروجی سایت شما انجام شود. در حقیقت SEMrush یک ابزار بسیار مناسب برای بهبود SEO و در نتیجه بهتر شدن عملکرد سایت است.

از همان لحظه که وارد سایت می‌شوید،  semrush اطلاعات مفیدی از سایت را در اختیار شما قرار می‌دهد. بیایید نگاهی به صفحه محصول Playstation 5 در وب سایت آنها از طریق ابزار بیندازیم:

انکر تکست به چه درد میخورد

با استفاده از SEMrush شما قادر هستید تا در لحظه، کمتر یا بیشتر شدن ترند ترافیک خود را مشاهده کنید. اگر رتبه کلمه کلیدی اصلی شما بهتر و یا بدتر شود، شما می‌توانید آن را از اینجا ببینید و به سرعت مدیریت کنید.

SEMrush دارای دو زمینه اصلی است که به طور خاص با بک لینک ها سروکار دارند. اولین قسمت Backlink Analytics است که اجازه میدهد تا رقبای خود را مطالعه کنید ، و دوم قسمت Backlink Audit است.

همچنین، اگر به دنبال  راهی برای نظارت بر پورتفولیوی بک لینک خود هستید، می ‌توانید این کار را با Backlink Audit انجام دهید. بر بک لینک های شما نظارت می کند و یکی از راه های آن بررسی انکر تکست شماست.

بنابراین، برای بررسی اینکه آیا انکر تکست بالقوه خطرناکی دارید، می ‌توانید با باز کردن Backlink Audit  به تب Audit بروید، آن را پیدا کنید. سپس، از کشویی anchors استفاده کنید و "money" و "compound" را انتخاب کنید.

اکنون که مبحث انکر تکست با استفاده از Semrush  پوشش داده‌ایم، بیایید عمیق ‌تر به انکر تکست بپردازیم.

10 نوع Anchor Text و نحوه کار آنها

البته، وقتی در مورد بهینه ‌سازی موتور جستجو و الگوریتم‌های گوگل صحبت می‌ کنیم، سادگی معنا ندارد. در واقع، گوگل حداقل ده نوع مختلف ازانکر تکست را شناسایی می کند.

در اینجا یک عکس از اسپانسرهای سمروش است:

بهترین انکرتکست

انکرتکست های عمومی (Generic Anchor Text)

یک انکر تکست عمومی شامل هیچ متنی نیست که به یک کلمه کلیدی ارجاع دهد. درعوض، خواننده باید برای سرنخ‌های زمینه ‌ای در مورد آنچه در طرف دیگر پیوند است، به اطراف تکیه کند.

متن انکرتکست عمومی ممکن است هرزنامه به نظر برسد، اما در واقع بسیار قدرتمند است. چرا؟ خوب، معمولاً شامل زبان عملی، یک CTA ساده است یا توجه مستقیم را به پیوند جلب می کند.

نمونه های انکر تکست عمومی:

  • اینجا کلیک کنید
  • این وبلاگ
  • ادامه مطلب
  • این را دانلود کنید
  • اینجا
  • درباره نویسنده
  • اطلاعات بیشتر
  • این صفحه

انکرتکست نام برند (Branded Anchor Text)

انکرتکست های مارک دار شامل نام تجاری برند شما است و برای تشخیص کسب و کار عالی هستند.

اگر شخصیت‌های مرتبط با نام تجاری خود دارید: مانند یک CEO ، journalist ‌، influencer - ممکن است Google هر پیوندی را با نام آن‌ها به عنوان یک مجری برند نیز شناسایی کند.

با این حال، بیش از حد بهینه سازی را تا حد استفاده زیاد از کلمات کلیدی انجام نمی دهید. این یک روش خوب است، اما تمرکز بر خود نام تجاری و اجتناب از پرداختن به کلمات کلیدی اضافی، بهتر است.

نمونه های انکرتکست نام برند:

  • بیل هارتزر از BillHartzer.com
  • به گزارش خبرگزاری رویترز
  • Semrush
  • جولیا مک کوی در The Write Blog می گوید
  • همانطور که CT News Junkie گزارش می دهد

 انکرتکست های تطابق دقیق (Exact Match Anchor Text)

متن انکرتکست شامل کلمه کلیدی دقیقی است که صفحه ای را که به آن پیوند می دهید هدف قرار می دهد. اگر کسی تصمیم بگیرد که به همین پست وبلاگ پیوند دهد و با کلمات "انکرتکست" لینک دهد، نمونه ای از متن پیوند دقیقی است زیرا این کلمه کلیدی است که ما در اینجا هدف قرار می دهیم.

مشابه مثال بالا، بهتر است موارد و کلمات کلیدی را بیش از حد بهینه نکنید زیرا می تواند منجر به تجربه کاربری بدتر شود.

مثال‌های انکرتکست دقیق:

  • لینک بیلدینگ
  • بهینه سازی نرخ تبدیل B2B

در این مثال‌ها دقیقاً عبارت را هدف قرار می ‌دهند

 انکرتکست های تطابق جزئی (Partial Anchor Text)

انکرتکست ها باید مطابقت جزئی عبارت کلیدواژه شما به همراه سایر کلمات عمومی، شامل شود.

انکرتکست جزئی:

  • صفحه ای با عنوان "ابزار سئو" به ابزارهای مفید سئو لینک دهید
  • صفحه ای با عنوان  «کفش‌های دویدن» به کفش دویدن از اینجا بخرید متن انکرتکست باشد.

 انکرتکست های مرتبط (Related Anchor Text)

کلمات انکرتکست مرتبط با استفاده از تغییر کلمه کلیدی هدف به یک صفحه لینک می ‌دهند. آنها مانند کلمات کلیدی تطبیق جزئی هستند، اما انکرتکست های مرتبط عبارت کلید واژه دقیقی را شامل نمی شوند.

درواقع چند انکرتکست مرتبط بسازید تا به خزنده‌های Google کمک کنید تا بهتر بفهمند پیوندهای شما درباره چیست. به علاوه، آنها پروفایل لینک شما را متنوع نگه می ‌دارند، بنابراین Google کمتر به شما برای پیوندهای اسپم ضربه می ‌زند.

مثال‌های انکرتکست مرتبط:

  • بحران آب یمن اگر به صفحه‌ای با هدف «اپیدمی وبا یمن» لینک می‌ دهید
  • بازاریابی رسانه های اجتماعی با هدف "استراتژی محتوای فیس بوک"

 انکرتکست های رندوم

ابزارهای تجزیه و تحلیل ome link انکرتکست تصادفی و عمومی را در یک دسته قرار می دهند. با این حال، کلمات انکرتکست تصادفی ممکن است شامل عباراتی نیز باشند که به اندازه «اینجا را کلیک کنید» عمومی نیستند، اما واقعاً به کلمه کلیدی هدف نیز مرتبط نیستند.

مثال‌های انکرتکست رندوم:

  • سبک جدید
  • قوانین تغییر کرده است
  • انتخاب نمونه های انکرتکست تصادفی دشوار است زیرا آنها می توانند بسته به کلمات کلیدی هدف هر چیزی باشند.

 انکرتکست عریان (Naked Anchor Text)

متن انکرتکست عریان فقط یک URL است که از نوار مرورگر در کپی جایگذاری شده است اما قابل کلیک است! اگر شخصی در انتهای مقاله خود منابعی اضافه کند و لینک شما را به عنوان منبع درج کند، ممکن است پیوندهایی مانند این را مشاهده کنید.

آنها زیبا نیستند، اما گوگل انکرتکست های لخت را دوست دارد، زیرا احتمال کمتری وجود دارد که از روش های اسپم برای رتبه بندی یک کلمه کلیدی استفاده کند.

نمونه های انکرتکست لخت :

  • https://www.mariehaynes.com/eat/
  • matthewwoodward.co.uk/seo/reporting/google-analytics-event-tracking/
  • www.adidas.com/us

Anchor Text نام تجاری + کلمات کلیدی

اینها شامل نام برند شما (یا عبارت برند) و یک کلمه کلیدی است. آن‌ها می‌ توانند به شما کمک کنند تا برای کلمه کلیدی بهینه‌ سازی کنید، بدون اینکه به نظر هرزنامه‌ای در گوگل نگاه کنید و همزمان برندتان را شناسایی کنید.

مثال‌های لنگر نام تجاری + کلیدواژه:

  • Semrush برای تحقیق کلمات کلیدی
  • کفش های دویدن در آدیداس
  • عطر در Ulta

انکرهای تصویر (Image Anchor)

شاید شنیده باشید که افزودن متن جایگزین به توضیحات تصویر مهم است؟ خوب، متن جایگزین شما برای تصاویر همان چیزی است که Google به عنوان انکرتصویر می خواند (زمانی که تصویر مذکور بخشی از یک لینک است).

انکرهای تصویر سالم هستند زیرا پروفایل متن انکر شما را متنوع می کنند. به علاوه، آنها می توانند SEO شما را برای تصاویر گوگل بهبود بخشند.

و شاید مهم ‌تر از همه، متن جایگزین برای کسانی که از صفحه ‌خوان‌ها استفاده می ‌کنند، توضیح تصویر ارائه می ‌کند بنابراین مراقب باشید که متن جایگزین شما مختصر باشد و تصویر مورد نظر را به دقت توصیف کند!

نمونه های انکر تصویر:

  • راهنمای استراتژی ساخت لینک Semrush
  • لوازم جانبی مسافرتی LifeStraw

بلند (Long-Tail Anchor Text)

انکرتکست های بلند شبیه انکرتکست های جزئی هستند، اما حاوی کلمات بیشتری هستند. اینها به شما فرصتی می دهند که کلمه کلیدی خود را به همراه برخی از کلمات کلیدی مرتبط، توصیفی، عمومی یا برند  بگنجانید.

گاهی اوقات، انکرتکست های بلند می توانند شامل یک عنوان فرعی کامل یا عنوان یک پیوند باشند. مواقع دیگر، نویسندگان به یک جمله کامل پیوند می ‌دهند. همیشه انکرتکست های بلند بنویسید، آنها می توانند برای سئو مفید باشند.

مثال های انکرتکست های بلند:

  • در مورد تحقیق کلمات کلیدی در وبلاگ Semrush بیشتر بخوانید
  • چرا محتوای تکراری برای سئو مضر است؟
  • به یاد دارید زمانی که آمازون یک کتاب فروشی دست دوم بود؟

Anchor Text چگونه بر سئو تاثیر می گذارد؟

گوگل همیشه از انکرتکست برای دانستن اینکه صفحات وب در مورد چیست استفاده می کند، بنابراین می تواند آنها را برای کلمات کلیدی مناسب رتبه بندی کند.

بخشی از یکی از مقالات گوگل در مورد انکرتکست:

"بیشتر موتورهای جستجو متن یک پیوند را با صفحه ای که پیوند در آن قرار دارد مرتبط می کنند. علاوه بر این، ما آن را با صفحه ای که پیوند به آن اشاره می کند مرتبط می کنیم."

به گفته گوگل، انکرتکست ها توضیحات عینی تری از یک لینک ارائه می کنند تا اینکه صفحات بتوانند از طریق ابرداده برای خود ارائه دهند. منطقی است. انکرتکست ها برای بک لینک ها باید از منابع شخص ثالث بی طرف باشند.

گوگل می ‌گوید انکرتکست ها همچنین به الگوریتم کمک می‌ کنند تا محتوایی را که نمی‌ تواند نسخه‌ ای در اینترنت برای فهرست ‌سازی ارائه کند، بخزد. مانند:

  • تصاویر
  • برنامه ها
  • پایگاه های داده
  • اسناد

انکرتکست نقش مهمی در رتبه بندی موتورهای جستجو بازی می کرد  در واقع کمی بیش از حد.

تاریخچه SEO در Anchor Text

قبل از سال 2012، بازاریابان از کلمات کلیدی تطبیق دقیق زیادی برای دستکاری الگوریتم گوگل استفاده می کردند. در روزهای اولیه، مردم سعی می کردند کلمات کلیدی زیادی را در یک پیوند وارد کنند یا حتی کلمات کلیدی را در متن سفید در پایین صفحات وب پنهان کنند تا در SERP رتبه بالاتری داشته باشند.

چه تعداد انکرتکست تطابق دقیق زیاد محسوب می شود ؟

با استفاده از انکرتکست های غنی از کلمات کلیدی برای اشاره به سایت خود، می توانید در نهایت در رتبه اول کلمات کلیدی قرار بگیرید -حتی اگر سایت شما اصلاً به موضوع انکرتکست مرتبط نباشد.

اگر چندین سایت یک انکر تکست را برای پیوند به یک صفحه انتخاب کردند، گوگل متوجه شد که باید مرتبط باشد، بنابراین باید رتبه بالایی داشته باشد!

خوب، گوگل در نهایت به این روش فریبنده دست زد و اولین به روز رسانی الگوریتم پنگوئن خود را در آوریل 2012 منتشر کرد، که "سئو کلاه سیاه"، از جمله انکرتکست هرزنامه را سرکوب کرد. به گفته گوگل، 3.1 درصد از سایت ها تحت تاثیر این به روز رسانی قرار گرفتند.

بنابراین در حالی که این یک به روز رسانی گسترده نبود، به سئوکاران نشان داد که گوگل عوامل به ظاهر کوچکی مانند انکرتکست را در نظر گرفته است.

 

انکرتکست در سئو

نحوه بهینه سازی Anchor Text برای سئو

وقتی در اینجا درباره بهینه‌ سازی انکرتکست صحبت می ‌کنیم، در مورد بهترین روش‌های گوگل صحبت می‌کنیم  نه اینکه با الگوریتم به نفع خود بازی کنید.

در اکتبر 2019، گوگل به ‌روزرسانی BERT را منتشر کرد که از پردازش زبان طبیعی برای درک و رتبه ‌بندی صفحات استفاده می ‌کند. این برای انکرتکست ها به چه معناست؟ ما نمی توانیم 100٪ مطمئن باشیم زیرا گوگل الگوریتم های خود را مانند کدهای هسته ای محافظت می کند.

خزنده‌های گوگل به جای خواندن ساده انکرتکست، ممکن است کلمات و جملات اطراف انکرتکست را بیشتر از گذشته اسکن کرده و در نظر بگیرند.

همچنین به این معنی است که گوگل بیش از هر چیز دیگری تجربه کاربر و پاسخگویی به سوالات جستجو را در اولویت قرار می دهد. بنابراین، این همان کاری است که بازاریابان باید انجام دهند.

و به همین دلیل است که "بهینه سازی" شامل ایجاد یک تجربه بهتر برای همه است.

به سایت‌های سمی پیوند نزنید یا از آن‌ ها لینک نگیرید

گوگل اهمیت می دهد که به کدام سایت ها لینک دهید. اگر به سایتی پیوند دهید که اطلاعات نادرست را منتشر می کند، به عنوان هرزنامه شناخته می شوید، Google می تواند شما را جریمه کند. حتی اگر یک سایت قصد دور زدن الگوریتم های گوگل را نداشته باشد، لینک از این سایت ها همچنان می تواند به رتبه شما آسیب برساند.

بررسی رتبه الکسای سایت، و فقط لینک دادن به سایت‌هایی با امتیاز ۱۰۰ هزار یا کمتر، یک عمل هوشمندانه است.

اکنون، گوگل همچنین می ‌داند که گاهی اوقات باید به سایت‌های «بد» به عنوان مرجع لینک دهید. شاید آنها تنها منبع باشند. در این صورت، می‌ توانید از یک پیوند nofollow استفاده کنید تا به گوگل بگویید «من این سایت را تأیید نمی‌ کنم و نمی ‌خواهم آن را در سئوی سایتم به حساب بیاورم».

استفاده از کلمات اتکرتکست مرتبط

در حالی که تعداد زیادی از انکرتکست های تطابق دقیق بیش از حد بهینه شده می ‌توانند به طور بالقوه هرزنامه به نظر برسند، شما همچنین می‌ خواهید که مجریان شما به موضوع در طرف دیگر پیوند مرتبط باشند.

به یاد داشته باشید، گوگل از انکرتکست ها به عنوان اطلاعاتی استفاده می ‌کند تا بفهمد صفحات وب چیست و چقدر اهمیت دارند تا بتواند آنها را در جستجوی کلمات کلیدی به طور مناسب رتبه‌ بندی کند. شما قطعاً می خواهید لنگرهایی را انتخاب کنید که برای پیوند منطقی باشد و به ایجاد یک تجربه مثبت برای خوانندگان شما کمک کند.

اگر فقط به خاطر تنوع، شروع به انتخاب کلمات تصادفی برای انکرتکست کنید، ممکن است به عنوان طعمه، کاربر روی آن کلیک کند و خوانندگان شما از محتوا راضی نخواهند بود.

انواع مختلف Anchor Text را عاقلانه بکار ببرید

وقتی صحبت از انکرتکست به میان می آید، تصادفی بودن انکرتکست خوب است. شما به طور کلی باید برای این تلاش کنید:

30% تا 40% انکرتکست های برند

30% تا 40% انکرتکست های تطابق جزئی

20٪ تا 40٪ کلی، مرتبط، لخت ، تصادفی، تطابق دقیق، و سایر انکرتکست ها

البته همه چیز در این خلاصه نمی شود. سعی کنید برخی از وب سایت های برتر در صنعت خود را بررسی کنید. ببینید انکرتکست های خروجی و ورودی آنها چگونه به نظر می رسند تا بتوانید ایده برای سایت خود جمع آوری کنید.

به متن اطراف توجه کنید

به‌ روزرسانی اخیر BERT گوگل به ما آموخت که موتور جستجو استراتژی خود را به نفع زبان طبیعی انسان و زمینه اطراف آن تغییر می‌دهد.

وقتی چیزی را آنلاین می خوانید، فقط به انکرتکست نگاه نمی کنید تا تصمیم بگیرید که آیا روی پیوند کلیک کنید یا خیر. شما همچنین جملات و پاراگراف های اطراف را می خوانید تا بفهمید طرف دیگر لینک چیست، درست است؟

ما باید فرض کنیم که گوگل نیز این کار را انجام می دهد. اکثر بازاریابان یک جمله کامل را به عنوان انکرتکست خود انتخاب نمی کنند. با این حال، ممکن است ارزش این را داشته باشد که ربات‌های Google کلمات را در کل جمله اسکن کنند، زیرا انکرتکست ما را اسکن می ‌کنند.

با توجه به این نکته، ممکن است بخواهید از استفاده از انکرتکست های یکسان در کل متن خودداری کنید. حتی اگر هر بار به سایت های مختلفی پیوند می دهید. ممکن است گوگل همچنان این بهینه سازی بیش از حد را در نظر بگیرد و شما را جریمه کند.

از تگ های جایگزین (تگ ALT) تصویر خود غافل نشوید

تگ های ALT تصویر به چند دلیل حیاتی هستند. آنها:

به خوانندگان کم بینا کمک کنید تا بفهمند تصویر درباره چیست

به ربات های گوگل بگویید که یک تصویر درباره چیست

تگ های ALT تصویر باید بسیار توصیفی باشند و مانند یک جمله طبیعی به نظر برسند. قبلاً استفاده از برچسب‌های ALT با کلمات کلیدی رایج بود، اما گوگل به سرعت به این موضوع پی برد، بنابراین کلمات کلیدی خود را در اینجا به حداقل برسانید.

یک کلمه کلیدی اصلی را انتخاب کنید و آن را در یک جمله توصیفی در مورد تصویر خاص بگنجانید.

پست مهمان

برخی از بازاریابان وبلاگ نویسی مهمان را به عنوان بخشی از استراتژی انکرتکست و لینک سازی حذف کرده اند. طبق معمول، مردم از وبلاگ نویسی مهمان خود برای انکرتکست و بک لینک های کلمات کلیدی استفاده می کردند.

در حالی که مطمئناً نباید این کار را انجام دهید، همچنان می توانید از پست مهمان از وب سایت های بسیار مرتبط و معتبر برای بهبود سئوی کلی خود استفاده کنید.

وابستگی خودتان را به سایت های معتبری که به جایگاه شما مرتبط هستند محدود کنید. گوگل مطمئناً متوجه خواهد شد که اگر در بسترش محتوا منتشر می ‌کنید، و قبلاً ده‌ها بار آن را به عنوان هرزنامه مشخص کرده است.

خلاصه مطالب انکرتکست

Anchor Text عامل مهمی در سلامت سئوی وب سایت شما است. در حالی که انکرتکست یکی از بسیاری از فاکتورهای رتبه ‌بندی گوگل است، به خوانندگان شما نیز می‌ گوید که کجا می ‌توانند اطلاعات بیشتری پیدا کنند و چه چیزی در طرف دیگر پیوندهای شما وجود دارد.

وظیفه شما به عنوان یک بازاریاب این است که به انواع انکر تکست خود، کلماتی که انتخاب می کنید و حتی کلمات اطراف خود دقت کنید. مانند بسیاری از موارد سئو، تنوع و اعتدال کلمات کلیدی را رعایت کنید. از کلمات کلیدی زیاد استفاده نکنید، همیشه انواع تگ های لنگر خود را متنوع کنید و فقط به صفحات بسیار مرتبط و معتبر پیوند دهید.

 

تعرفه رپورتاژ آگهی

خدمات حرفه ای رپورتاژ آگهی رپورتاژ ادز

رپورتاژ ادز اولین تیم خبرنگاری توزیع رپورتاژ آگهی در سایت های خبری برتر ایران

تهیه رپورتاژ آگهی ویژه در تهران

رپورتاژ ادز افتخار دارد ، برای اولین بار خدماتی ویژه برای تهیه رپورتاژ آگهی در محل شرکت ها و سازمان ها ارائه می نماید. تهیه رپورتاژ آگهی در محل شرکت ها شامل تهیه محتوا و گزارش از خدمات و نوع خدمات شرکت ها است. شایان ذکر است خدمات ویژه تهیه گزارش آگهی ( رپورتاژ نگاری ) برای انتشار در سایت های خبری برای اولین بار در ایران توسط رپورتاژ ادز ارائه می گردد. برای ارائه خدمات تهیه رپورتاژ آگهی ، خبرنگار اعزامی رپورتاژ ادز با حضور در محل کارفرما به تهیه گزارش و تصاویر ارائه خدمت می نمایند. اگر شما به دنبال تهیه اخباری متفاوت برای رپورتاژ آگهی هستید میتوانید با کارشناسان رپورتاژ ادز در ارتباط باشید. همچنین رپورتاژ ادز با تمامی سایت های رپورتاژ آگهی همکاری میکند از این رو اگر شما به دنبال ثبت رپورتاژ آگهی ارزان در لیست خبرگزاری ها را دارید می توانید به بخش تعرفه رپورتاژ آگهی سایت مراجعه نمایید. 

 سوالات متداول در خرید رپورتاژ آگهی : 

 
سوالات پر تکرار در زمینه رپورتاژ خبری پاسخ به سوالات
کدام سایت برای خرید رپورتاژ مناسب است؟ برای انتخاب سایت مناسب برای رپورتاژ نیاز به مشاوره سئو دارید برای مشاوره رایگان کافیست با ما تماس بگیرید.
در هر رپورتاژ آگهی چند لینک فالو می توان گرفت؟  در هر رپورتاژ آگهی شما می توانید سه بک لینک قرار دهید
آیا رپورتاژ خبری و آگهی ها دائمی است ؟ تمامی رپورتاژ خبری و آگهی های رپورتاژ ادز دائمی می باشد.
در کدام مرحله باید رپورتاژ خریداری کنیم ؟ پس از اجرای سئوی آن پیج در سایت تان و گذشت حداقل 6 ماه از راه اندازی سایت بهترین فرصت است
پس از انتشار رپورتاژ چه اقداماتی باید انجام دهیم؟ پس از اتنشار رپورتاژ بهتر است پس از گذشت چند ماه دوباره به رپورتاژ های قبلی تان لینک سازی انجام دهید.
آیا می توان قبل از انتشار رپورتاژ هماهنگ کرد ؟ آری شما قبل از انتشار رپورتاژ ها می توانید به کمک همکاران ما متن ارسالی را تایید بگیرید.
درچه صورت می توان از رپورتاژ ادز تخفیف گرفت ؟ اغلب سایت های ارائه شده دارای تخفیف می باشند اما برای استفاده از تخفیف های ویژه با ما تماس بگیرید.

 

 

برخی از مشتریان رپورتاژ ادز (کلیک کنید)

رپورتاژ ادز با تمامی برند های مختلف برای رپورتاژ سایت ارائه خدمت نموده است برخی از برند های مطرح در لیست زیر مشاهده می نمایید که فروش رپورتاژ برای این برند توسط مجموعه رپورتاژ ادز انجام شده است. برای مشاهده نمونه رپورتاژ آگهی می توانید روی تصویر زیر کلیک نمایید. تبلیغات رپورتاژ بهترین روش برای افزایش اعتبار سایت شما نزد موتور های جستجو است.

نمونه مشتریان رپورتاژ آگهی

تمامی حقوق مربوط به گروه رپورتاژ ادزرپورتاژ آگهی | خرید رپورتاژ آگهی ) می باشند .

 طراحی سایت توسط اینتن

برای مشاوره تلگرام کلیک کنید 09381224111