خانه  »  آموزش ها   »   محتوای کرنر استون و گسترش محتوا: چگونه به مرجعیت در حوزه خود دست یابیم؟

محتوای کرنر استون و گسترش محتوا: چگونه به مرجعیت در حوزه خود دست یابیم؟

محتوای کرنر استون و گسترش محتوا
برای کسب رتبه های برتر موتورهای جستجوگر مستلزم تولید محتوا شاخص یا همان کرنر استون هستید. به واسطه این محتوا می توانید از رقباء خود پیشی بگیرید. محتوای کرنر استون پایه و اساس هر وب سایت اینترنتی می باشد. در جدیدترین نسخه افزونه Yoast SEO Premium بخشی برای محتوای بنیاد اختصاص داده شده است. در تولید چنین محتوایی باید نهایت دقت و وسواس را به خرج داد. در غیر این صورت با مشکلات متعددی در مسیر تولید محتوا مواجه خواهید شد.
محتوای کرنر استون برای پوشش موضوع و محتواهای مختلف سایت مورد استفاده قرار می گیرد. به نوعی گوگل به واسطه محتوای تولید شده محور اصلی فعالیت شما را مشخص می سازد. در واقع محتوای کرنر استون به عنوان سند مرجعیت شما در وب سایت های اینترنتی شناخته خواهد شد. به عنوان مثال افراد فعال در حوزه فروش محصولات فیزیکی با تولید محتوای اصولی و استاندارد می توانند چارچوب فعالیت خود را برای مخاطبان و گوگل تعریف کنند. برای بهینه سازی سئو سایت اجرای این ایده مهم و ضروری می باشد.

 

محتوای کرنر استون چیست؟

محتوا کرنر استون به عنوان مقاله شاخص در وب سایت های اینترنتی شناخته می شود. همچنین یک روش بی نظیر برای بهبود رتبه سایت می باشد. محتوای تولید شده باید در قالب استاندارد و مطابق با قوانین و الگوریتم جدید گوگل باشد. در غیر این صورت شناسایی محتوای شما برای ابزارهای جستجوگر گوگل سخت و دشوار خواهد بود. در همین راستا محتوای شاخص بر اساس ساختار کلمه کلیدی و باید به بهترین شکل ممکن تولید شود. استراتژی پیشنهادی برای موفقیت در این مسیر تولید محتوا در برگه های مشخص و بر اساس کلمات کلیدی اصلی می باشد‌. از ویژگی های اصلی این محتوا می توان به کسب رتبه های برتر در کوتاه ترین زمان ممکن اشاره کرد. همچنین جذب مخاطبان جدید و حفظ مخاطبان فعلی از مزایای اصلی این محتوا می باشد. محتوا کرنر استون به بهبود شرایط فعالیت در سایت کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

محتوای کرنر استون و گسترش محتوا

به واسطه این ابزار رشد و موفقیت را به معنای واقعی تجربه خواهید کرد. این محتوا به راحتی توسط گوگل شناسایی می شود؛ در نتیجه با آپدیت مکرر این محتوا می توانید بهترین نتایج ممکن را دریافت کنید. انواع مقالات کرنر استون شامل موارد زیر هستند:

●مقالات جامع:

محتوای جامع تولید شده باید به تمامی موضوعات مهم اشاره کند. همچنین محتوای تولید شده باید با محوریت معرفی دقیق حوزه فعالیت شما تولید شود.

●راهنما:

محتوا راهنما به بهترین شکل ممکن کاربران شما را راهنمایی خواهد کرد. برای موفقیت در این مسیر استفاده از کلمه کلیدی را باید در اولویت نخست خود قرار دهید. مقاله راهنما همانند یک نقشه مسیر فعالیت شما را مشخص می کند. به نوعی باعث ایجاد یک ارتباط موثر و قوی بین مخاطب و صاحب برند می شود.

●دسته بندی:

محتوای جامع در قالب دسته بندی برای وب سایت های مرتبط با فروش محصولات فیزیکی به شدت توصیه می شود. ارائه دهندگان خدمات مختلف نیز باید به این نکته مهم توجه داشته باشند. در تولید این محتوا باید دسته بندی سایت را مد نظر بگیرید و بر اساس آن تولید محتوا را آغاز کنید. در غیر این صورت محتوای تولید شده امتیاز خوبی از جانب گوگل دریافت نخواهد کرد.

●معرفی:

محتوای کرنر استون در قالب معرفی می تواند به ایجاد یک احساس عاطفی بین مخاطب و صاحب کسب و کار کمک بسیار زیادی کند. محتوای مختص معرفی باید کوتاه و کاملا جامع باشد‌. به نوعی در این محتوا باید هدف خود از فعالیت و همچنین سوابق کاری را به صورت دقیق اعلام کنید.

چگونه محتوای کرنر استون تولید کنیم؟

در تولید محتوا کرنر استون باید به برخی از موارد مهم توجه داشته باشید. تحت چنین شرایطی می توانید محتوایی مرتبط با حوزه فعالیت کاری خود تولید کنید. تنها یک محتوای شاخص خوب و با کیفیت می تواند شما را در مسیر موفقیت قرار دهد. برای تولید این محتوا باید موضوع مناسبی را بر اساس فعالیت خود انتخاب کنید. به صراحت می توان ادعا کرد، که مهم ترین بخش در تولید این محتوا موضوع می باشد. در مرحله بعدی باید در خصوص کلمات کلیدی تحقیقات لازم را انجام دهد. کلمه کلیدی یک استراتژی هدفمند برای تولید یک محتوای یونیک و کاربر پسند می باشد. در کنار کلمات کلیدی اصلی می توانید از کلمات کلیدی ثانویه نیز کمک بگیرید.

محتوای تولید شده باید جامع و کامل باشد؛ یعنی به تمامی سوالات کاربر به بهترین شکل ممکن پاسخ دهد. محتوای کرنر استون تولید شده باید کاملا با کیفیت باشد؛ در غیر این صورت کسب رتبه های برتر غیر ممکن خواهد بود. همچنین محتوا باید بر اساس اصول سئو تولید و بهینه سازی شود. در غیر این صورت رتبه های برتر موتورهای جستجوگر را به دست نخواهید آورد.

گسترش محتوا چیست و چگونه انجام می شود؟

پس از تولید محتوا کرنر استون باید به فکر گسترش آن باشید. در واقع صاحبان کسب و کارهای اینترنتی باید آپدیت مقالات را در اولویت نخست خود قرار دهند. عوامل مختلفی مانند گذر زمان می تواند ارزش محتوای قبلی را کاهش دهد. در همین تولید محتوای جدید بر اساس محتوا کرنر استون امری ضروری و بسیار مهم می باشد. گسترش محتوا بدون توجه به چارچوب و قوانین گوگل می توانید باعث تولید صفحه زامبی شود. صفحات زامبی بازدید کننده ای ندارند و باعث افت رتبه سایت خواهند شد. محتوای تولید شده باید مرتبط با محتوای شاخص باشد.

محتوای کرنر استون و گسترش محتوادر غیر این صورت از اهداف اصلی خود در مسیر تولید محتوا دور خواهید شد. در گسترش محتوای کرنر استون حتما به موارد زیر توجه داشته باشید.

●تولید محتوای کوتاه:

برای گسترش محتوا اقدام به تولید محتواهای کوتاه و جامع کنید. بهترین استراتژی محتوا در این مسیر توجه به محوریت و مرجعیت اصلی فعالیت وب سایت اینترنتی می باشد. محتوای تولید شده باید کوتاه و بر اساس نیازهای برند و هویت کسب و کار باشد. نکته: در محتواهای کوتاه باید از کلی گویی دوری کرد. در غیر این صورت کسب رتبه برتر غیر ممکن خواهد بود.

●اینفوگرافیک:

در این مسیر به واسطه اینفوگرافیک می توانید مخاطب خود را سرگرم کنید و حتی در مسیر شناخت بهتر برند و کسب و کار قرار دهید. همچنین توجه به استراتژی Content Hub را فراموش نکنید. این ابزار هوشمند بسیاری از چالش های موجود در مسیر تولید محتوا را می تواند برطرف کند.

●ویدئو:

با تولید محتوای ویدئویی آمار بازدید کنندگان سایت را به خوبی می توانید افزایش دهید. آمار تکان دهنده جدید ثابت کرده است، که برای موفقیت در این مسیر تولید محتوای ویدئویی را نباید فراموش کرد. ویدئو تولید شده باید کاملا ترند و بر اساس هویت برند و کسب و کار باشد.

تحت چنین شرایطی آمار بازدید کنندگان با رشد چشمگیری مواجه خواهد شد. بر طبق داده های جدید تولید ویدئو کوتاه و جذاب می تواند به موفقیت در این مسیر کمک بسیار زیادی کند.

●لینک سازی داخلی بین محتوا:

شما به واسطه لینک سازی داخلی (بک لینک) می توانید آمار بازدیدکنندگان در بخش های مختلف سایت را افزایش دهید. تحت چنین شرایطی می توانید موفقیت را در ابعادی جدید تجربه کنید. برای لینک سازی داخلی باید به چند نکته مهم توجه داشته باشید؛ در غیر این صورت لینک ایجاد شده باعث بهبود شرایط سایت نخواهد شد. همچنین لینک سازی داخلی باید به صورت مداوم بر اساس تقویم محتوایی تکرار شود.

●تصاویر:

برای گسترش محتوا از تصاویر مرتبط نیز باید کمک بگیرید. تحت چنین شرایطی شما رتبه برتر را به خود اختصاص خواهید داد.

چگونه با استفاده از محتوای کرنر استون و گسترش محتوا به مرجعیت در حوزه خود دست یابیم؟

محتوا کرنر استون در مسیر گسترش محتوا نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. به واسطه این محتوا می توانید به مرجعیت در هر حوزه ای دست پیدا کنید. در تولید محتوا بنیادی یا همان کرنر استون باید از اصول و قواعد موجود پیروی کنید. راز موفقیت در این مسیر تولید محتوای منحصر به فرد و ارزشمند می باشد. تحت چنین شرایطی می توانید رتبه های برتر را موتورهای جستجوگر را به خود اختصاص دهید. محتوای یونیک و اصولی می تواند باعث ارتباط بهتر مخاطب با برند شود. همچنین تولید محتوا را باید در شبکه های اجتماعی دهید. اشتراک گذاری محتوا در شبکه های اجتماعی مختلف به معرفی بهتر برند کمک خواهد کرد. در این مسیر باید به Piller Content نیز توجه داشته باشید.

محتوای کرنر استون و گسترش محتوا

این نوع از محتوا می تواند همانند یک داروی باعث بهبود شرایط یک سایت بیمار و کم بازدید شود‌. همکاری با سایت های دیگر و ایجاد بک لینک های جدید می تواند به رشد و توسعه فضای سایت کمک بسیار زیادی کند. بک لینک نقش موثری در بهبود رتبه سایت دارد. به طوری که این ابزار به راحتی آمار بازدیدکنندگان سایت را افزایش می دهد. همکاری و تبلیغات با سایت دیگر به جذب مخاطبان جدید کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

نتیجه گیری:

محتوای کرنر استون راز موفقیت بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی می باشد‌. به واسطه این محتوا می توانید از رقبا خود با سرعت سبقت بگیرید. همچنین از طریق گسترش محتوای شاخص می توانید به مرجعیت در هر حوزه ای دست پیدا کنید. استراتژی محتوا در این مسیر منجر به فتح قله های موفقیت خواهد شد.

اجرای این استراتژی به کسب رتبه های برتر در هر کسب و کاری کمک خواهد کرد. محتوا باید بر اساس کلمات کلیدی تولید شود و همچنین کاملا یونیک و ارزشمند باشد.

دیدگاه ها

در مورد این مقاله بحث کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *