خانه  »  خبرگزاری های همکار رپورتاژ ادز   »   رپورتاژ اگهی خبرگزاری آنا

رپورتاژ اگهی خبرگزاری آنا

رپورتاژ اگهی خبرگزاری آنا

اگر به دنبال خرید رپورتاژ آگهی در سایت های خبری معتبر هستید ، رپورتاژ خبرگزاری آنا یکی از گزینه های مناسب برای خرید رپورتاژ آگهی به شمار می رود. در این مقاله سعی میکنیم خبرگزاری آنا را از نظر سئو و اعتبار اخبار روابط عمومی مورد بررسی قرار می دهیم.

چرا رپورتاژ آگهی آنا مناسب است ؟

اگر سایت خبرگزاری آنا را مورد بررسی قرار دهیم این وب سایت از نظر الکسا رتبه 365  را در بین سایت های ایرانی از آن خود کرده است ، اگر از نظر سئو خبرگزاری آنا را مورد بررسی قرار دهیم این وب سایت اعتبار دامنه 45 را داراست ، این عدد رقم مناسبی برای یک خبرگزاری در ایران به شمار می رود.

برای مشاهده قیمت بروز و خرید رپورتاژ آگهی آنا کلیک کنید.

خبرگزاری آنا وب سایتهای خبری از جمله محیط های هستند که کمک می کنند تا مخاطبان بتوانند خبرهای روز در خصوص کشور و جهان را بخوانند و دیگر مثل گذشته ها نیست که حتما برای مطلع شدن از خبرها به سراغ خرید روزنامه رفت بلکه فضای مجازی به نوعی شده است که میتوان بهترین و جدیدترین خبرها را در خبرگزاری های معتبر مطالعه کرد.

یکی از این خبرگزاریهای معتبر که از دیدگاه دانشجویان و مخاطبان جز معتبرترین ها به شمار میرود خبرگزاری آنا است که رابطه این خبرگزاری کارشناسان روابط عمومی همه ی واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی در کل کشور است و در واحد دانشگاهی دفتر آنها مستقر می باشد. یکی دیگر از خبرگزاری های است که دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به خوبی آن را می شناسند چون صاحب امتیاز این خبرگزاری دانشگاه ازاد اسلامی می باشد.

خبرگزاری آنا فعالیت خودش را به عنوان سایت خبری این دانشگاه از سال 1383 (تیرماه) شروع کرده است. در سال 1391 زمانی که تغییرات مدیریتی صورت گرفت خبرگزاری آنا نیز موفق شد تا بتواند مجوز رسمی فعالیت خود را دریافت کند و توانست با توجه به فضای دانشگاهی که ایجاد کرده بود در عرصه های مختلفی نظیر فرهنگی ، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی به فعالیت خود ادامه بدهد. یکی از اصلی ترین مواردی که در این خبرگزاری دیده می شود مطالب خبری اقشار دانشگاهی می باشد.

تمامی تلاش این خبرگزاری بر این است تا بتواند فضای را ایجاد کند که دانشجویان و دیگر کاربران موفق به دریافت و مطالعه خبرهای صحیح از عرصه های مختلف باشند. از جمله اصلی ترین هدف های این خبرگزاری میتوانیم به این موارد اشاره کنیم: بازتاب صحیح و واقعی خبرها، نگاه تحلیلی و آسیب شناسی به مسئله های مهم کشوری و جهانی، پرهیز و دوری از هر گونه افراط ، سرعت و دقیق بودن خبرهای منتشر شده، ایجاد زمینه اعتماد در بین مخاطبان و رسانه ها ، در نظر داشتن امانت داری و صداقت و درستی در انتشار خبرها…. خبرگزاری آنا به نشانی https://ana.press طی سال های فعالیت خود توانسته است فضای خبری را ایجاد کند تا دانشجویان و مخاطبان بتوانند به راحتی به جدیدترین خبرها در حوزه های مختلف دسترسی داشته باشند.

هزینه انتشار رپورتاژ آگهی در خبرگزاری آنا چقدر است ؟

هزینه رپورتاژ آگهی در خبرگزاری آنا بین 350 الی 500 هزار تومان می باشد. با توجه به تخفیف های مختلف در ماه های مختلف می توانید با تخفیف های ویژه این خبرگزاری را از رپورتاژ ادز خریداری نمایید.

در رپورتاژ آگهی خبرگزاری آنا چند لینک می توان قرار داد؟

در رپورتاژ خبرگزاری آنا شما می توانید 3 لینک فالو دریافت نمایید.

آیا رپورتاژ آگهی آنا دائمی است ؟

بله رپورتاژ آگهی در سایت آنا دائمی می باشد.

چرا رپورتاژ های خود را از رپورتاژ ادز تهیه کنیم ؟

رپورتاژ ادز با توجه به سابقه ده ساله خود در حوزه دیجیتال مارکتینگ ، روابط عمومی و سئو در کنار فروش رپورتاژ مشاوره رایگان رپورتاژ هم ارائه می کند.

دیدگاه ها

در مورد این مقاله بحث کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *