خانه  »  خبرگزاری های همکار رپورتاژ ادز   »   رپورتاژ آگهی کلوب دات کام

رپورتاژ آگهی کلوب دات کام

رپورتاژ آگهی کلوب دات کام

رپورتاژ آگهی در سایت کلوب : سایت کلوب یکی از قدیمی ترین سایت های حوزه شبکه اجتماعی در ایران است ، این وب سایت از نظر ارزش دامنه (دامین اتوریتی) اعتبار 86 است . این وب سایت از نظر الکسا رتبه 226 را از آن خود کرده است.

وب سایت کلوب فضایی را فراهم کرده است تا کاربران بتوانند در آن ثبت کرده و عضو شوند و سپس با یکدیگر اطلاعات موردنیازشان را رد و بدل کنند و افکار و نظریات و دانش خودشان را با دیگران به اشتراک بگذارند و تبادل اطلاعاتی شان را انجام بدهند که قطعا چنین چیزی در جامعه ی امروز و در فضای اینترنت یک نیاز اصلی بوده و برای انسان ها نیز نیازی غیرانکار شدنی می باشد.

خرید رپورتاژ آگهی کلوب

اگر نگاهی به گذشته داشته باشید قطعا متوجه خواهید شد که توسعه اینترنت و فراگیری آن برای انسان ها نیز با هدف دسترسی راحت و ساده آنها به دانش و اطلاعات بوده چرا که پیش از آن افراد به سختی می توانستند در هر حیطه ی که می خواهند کسب اطلاعات کنند.

برای مشاهده قیمت بروز و خرید رپورتاژ آگهی کلیک کنید.

سایت اینترنتی کلوب دات کام

در دی ماه سال 1383 بود که سایت اینترنتی کلوب راه اندازی گردید و هدف اصلی آن بر پایه نیازهای اساسی و امروزه کاربران اینترنتی ایران بود. فارسی زبانان عزیز و کاربران ایرانی می توانند در کلوب عضو شوند و در این بستر فراهم شده اطلاعات شان را تبادل کنند و در خصوص موارد مختلف با یکدیگر نظراتشان را به اشتراک بگذارند و البته به معرفی کالا و خدمات خودشان نیز بپردازند.
می توان گفت که سایت اینترنتی کلوب تمامی تلاش خود را بکار گرفته است تا بتواند زمینه ی را برای رشد و ترقی جامعه ایرانی در دنیا فراهم کند و البته که موجب ارتقا فکری و فرهنگ عمومی کشور شود و در ساده ترین حالت فضای را ایجاد نماید که با کم ترین هزینه ی ممکن خدمات و اطلاعات درخواستی در اختیار کاربران قرار داده شود و به رفع نیازهای آنها در حوزه ی اطلاعات و…. کمک فراوانی شود.
ادرس این شبکه ی اجتماعی به نشانی https://www.cloob.com بوده است و عضویت در آن بسیار ساده و امکان پذیر می باشد.

قیمت رپورتاژ آگهی در سایت کلوب دات کام چقدر است ؟

هزینه رپورتاژ آگهی در سایت کلوب دات کام 600000 تومان است.

تعداد لینک فالو و زمان ماندگاری رپورتاژ آگهی در سایت کلوپ چقدر است ؟

زمان ماندگاری رپورتاژ آگهی در کلوب دات کام دائمی است و 3 لینک فالو در رپورتاژ می توانید قرار دهید .

دیدگاه ها

در مورد این مقاله بحث کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *