فهرست مطالب
چگونه با رپورتاژ آگهی می توان فروش مان را افزایش دهیم ؟ اگر می خواهید روش جدیدی را برای برندینگ پیدا کنید و همچنین میزان فروش و بازدید سایتتان را بالا ببرید توصیه می کنیم حتما این مطلب را مطالعه کنید تا اطلاعات جالبی در این خصوص بدست بیاورید.
رپورتاژ آگهی برای افزایش فروش آنلاین
رپورتاژ آگهی به شما کمک می کند تا به امکانات مختلفی دسترسی داشته باشید و همچنین در سئو سایت شما نیز تاثیر بسیار جدی را به همراه خواهد داشت. علاوه بر اینکه می توانید از رپورتاژ آگهی و تاثیر آن بر سئو استفاده کنید بلکه برای افزایش میزان فروش و همچنین به عنوان وسیله ی کارآمد برای برندینگ نیز به شمار می رود.
استراتژی محتوا را به سودآوری تبدیل کنید
شما می توانید محتوای خبری را ایجاد کنید و به این واسطه مخاطبان خودتان را به برندتان جذب کنید تا آن ها از وب سایت شما بازدید نمایند.
بعد از آن کاربران را تشویق کنید تا در سایت شما ثبت نام کنند یا با شما تماس بگیرند و مشاوره دریافت نمایند.
در سایت خود محتوای جذاب تولید کنید و محصولات و خدماتتان را در قالب پکیج یا بسته های استاندارد به مخاطبان معرفی کنید و آنها را تشویق کنید تا سفارش و خرید را از شما انجام بدهند.
چرا هر روز تاثیر رپورتاژ بیشتر می شود؟
قطعا می توانیم اینگونه بگوییم که رپورتاژ نقش بسیار زیادی در خصوص افزایش میزان سود و فروش و همچنین تقاضا داشته است.
مخاطبان که شامل مشتریان فعلی و بالقوه هستند ، اخبار رسانه ها را دنبال میکنند. پس با استفاده از رپورتاژهای که در قالب خبر برای کاربران منتشر می شود و مشتریان اقدام به مطالعه آن می کنند می توانید سبب شوید تا مشتریان نسبت به برند شما علاقه ی بیشتری نشان بدهد و ترغیب شوند تا از شما خرید کنند.
اگر می خواهید مطلبی که شما در رسانه های خبری انتشار داده اید توسط مخاطبان بیشتری دیده شود بهتر است در شبکه های اجتماعی نیز اقدام به انتشار رپورتاژ نمایید. در نهایت این اطمینان را داشته باشید که با انتشار رپورتاژ آگهی در رسانه های خبری معتبر و پربازدید شما بر روی نتایج گوگل سایت خود تاثیر مستقیمی را گذاشته اید و به این واسطه بازدید از سایت شما نیز افزایش خواهد داشت. طبیعی است که هر چقدر بازدید از سایت شما بیشتر شود ،فروش محصولات شما نیز افزایش می یابد و در نهایت شما به سودبیشتر و درآمد زیادتری دست پیدا می کنید.
تغییراتی که در پارامترهای جستجوی گوگل به وجود آمده است سبب شده تا لینکهای درون محتوایات خبری نیز با ارزش تر باشند و این شرایط در حالی است که یک لینک فالو در مقاله یا متن خبری می تواند تاثیر مستقیمی را بر روی بهینه سازی موتور جستجو سایت شما داشته باشد.
در مقابل روزنامه نگاران کار بیشتری خواهند داشت و البته منبع کمتری را در اختیار داشته است و به همین جهت آنها بیشتر از زمانی به دنبال مطلب هستند تا آن را به انتشار بگذارند. شما با بکارگیری رپورتاژ خبری می توانید شرکتتان را به یک منبع قابل اطمینان تبدیل نمایید و مخاطبان بیشتری را جذب کنید تا به درآمد بالاتری دست پیدا کنید.
گزارش های تحلیلی
با استفاده از گزارش های تحلیلی خیلی ساده تر می توان متوجه شد که رپورتاژ آگهی تا چه میزانی بر افزایش میزان فروش تاثیر گذاشته است. زمانی که URLهای قابل ردیابی با UTM با استفاده از یک راهکار تحلیلی معتبر مثل گوگل آنالیتیک پیاده سازی شود، گروه بازاریابی می تواند تاثیر رپورتاژ آگهی را بر میزان بازدید از سایت ، میزان سفارش ها و پر کردن فرم اطلاعات تماس اندازه گیری نماید. در نتیجه شما به صورت مستقیم پیگیری کنید که کدام رپورتاژ منتشر به بازدیدها بیشتر شده و در نهایت درآمد بیشتر حاصل کدام رپورتاژ بوده است.
البته بهتر است بدانید که با استفاده از وبمستر تولز گوگل این امکان را دارید که رتبه کلمات کلیدی را دقیق مشاهده کرده و در رپورتاژ هایپر لینک نمایید و به بررسی وضعیت بهبود سئو و ارتقاء رتبه سایت در نتایج جستجوی گوگل بپردازید.
چگونه می توانیم رپورتاژ را به ابزاری برای تحریک تقاضا، درآمد و رشد سود تبدیل کنیم؟
به صورت هوشمندانه ی اطلاعات جالب در خصوص برندتان را استخراج نمایید، پس از آن توسعه بدهید و به واسطه PR اطلاع رسانی نمایید. این اطلاعات میتواند شامل موارد مختلفی از جمله داده های معتبر آماری، مطالعات موردی یا حتی نظر کارشناسی باشد. خودتان را در ذهن مخاطبانی که قصد دارید به آن ها یک محصول را بفروشید به شکل یک رهبر قابل اعتماد و متفکر تبدیل کنید.
با استفاده از رپورتاژ آگهی از ابزارهای چند رسانه ی مثل عکس و اینفوگرافیک استفاده نمایید تا به این شیوه بتوانید نظر کاربران را به سمت خودتان جلب نمایید.
در محتوایات خبر اقدام به تشویق کاربران کنید تا از وب سایت شما بازدید نمایند ، مطلب های شما را با دیگر کاربرها به اشتراک بگذارند و درخواست اطلاعات بیشتری را از شما انجام بدهند و یا اینکه با بخش های فروش در تماس باشند.
از گزارش های تحلیلی استفاده کنید تا بتوانید نتایج را مورد سنجش قرار بدهید و بر این اساس به تعدیل پکیج رپورتاژ آگهی بپردازید. مثلا گوگل آنالیتیکس میتواند ترافیک یک سایت را قبل از یک کمپین تبلیغاتی و پس از آن اندازه گیری نماید، کارهای که کاربران در سایتتان در نتیجه ی محتوا انجام میدهند را پیگیری کنید و ارزیابی کنید که چقدر از کاربران جذب شده اند و به واسطه رپورتاژ آگهی تبدیل به مشتری می گردند.
روزنامه نگاری در دنیای امروزی دچار تغییرات زیادی شده است و برای رپورتاژ آگهی فرصتهای جدیدی را ایجاد میکند تا به وسعت دامنه ی خود کمک کند و نتایج بهتر و ملموس تری را ارائه بدهد. استخراج ، توسعه و توزیع هوشمندانه محتوا قطعا به صورت مستقیم بر روی تقاضا، بدست آوردن طرفداران بیشتر و کسب درآمد تاثیر داشته است و رپورتاژ آگهی (PR) را تبدیل به مرکز درآمد خواهد کرد.
بیشتر بدانید :
دیدگاه ها
در مورد این مقاله بحث کنید