تبلیغات اینترنتی چیست

تبلیغات اینترنتی در واقع نمونه ی از تبلیغات است که در آن از اینترنت به عنوان یک وسیله ی ارتباطی برای ارسال تبلیغات در دنیای وب استفاده می شود. البته می توان اینگونه گفت که تبلیغات اینترنتی موجب می شود که شما نام تجاریتان و لوگوتان را در سایت های پربازدید قرار بدهید و در نهایت سبب شناخته شدن کسب و کارتان به کاربران شوید.تبلیغ اینترنتی به عنوان یکی از مدل های کسب و کاری است که سبب می شود شما در خدماتتان و فروش محصولاتتان موفق شوید. 

 

مدیران بسیاری هستند که در مورد تبلیغات اینترنتی در ایران دچار تردیده شده اند و بر این عقیده بوده اند که این روند نمی تواند آنها را به موفقیت برساند. ولی لازم است بدانید این روش در دنیا هم اکنون استفاده می شود و بازخورد مثبت زیادی را به همراه داشته است. البته شاید هنوز در ایران نتوانیم به صورت کامل از مزایای این روند تبلیغات بهره مند شویم  ولی فراموش نکنید که هم اکنون به عنوان یکی از موثرترین روش های تبلیغاتی است.

تبلیغات اینترنتی انواع مختلفی دارد ؛ 1- تبلیغات بنری 2- تبلیغات رپورتاژ آگهی 3- تبلیغات گوگل 4- تبلیغات Native بصورت کلیک 5- تبلیغات کلیکی 

مزایایی تبلیغات اینترنتی

این روش نسبت به روش های گذشته می تواند مزایایی زیادی برای شما به همراه داشته باشد: 1)این روش به زمان و مکان وابسته نیست 2)فرآیند سریع و راحتی داشته است 3) نسبت به دیگر رسانه ها هزینه ی کمتری خواهد داشت 4) هدفمند است 5) قابلیت ردگیری بینندگان را داشته است 6) می تواند مخاطبین اصلی را هدف گیری کند 7) حق الزحمه اولیه در این روش کم است 8)حوزه دسترسی وسیعی داشته است 9) تحلیل بازخوردها در این روش سریع و ارزان می تواند انجام گردد 10) اگر می خواهید تمام دنیا از خدمات شما و تولیداتتان آگاهی داشته باشند می توانید از این روش کارآمد و کم هزینه استفاده نمایید.

تبلیغات ناخواسته

این نمونه تبلیغات در اصل شامل Pop-up و Pop-under هستند و به گونه ی مخاطب را مجبور می کنند که تبلیغات را مشاهده کند و به عنوان یکی از بحث برانگیز ترین نمونه های تبلیغاتی در دنیای اینترنتی هستند.

مخاطب در این چنین تبلیغاتی نمایش تبلیغات شما را به اجبار خواهد دید و به صورت ناخواسته آن را دریافت می کند.می توان آگهی های تلویزیون را نمونه از این تبلیغات دانست ، زمانی که شما در حال تماشایی یک برنامه هستید به یکبار آن را قطع می کنند و تبلیغ شروع می شود. اما دسته ی دیگر از تبلیغات هستند که اختیاری می باشند مثل تبلیغات روزنامه ی که مخاطب اگر تمایل داشته باشد می تواند آن را بخواند و هیچ اجباری در آن نخواهد بود.

در تبلیغات اینترنتی هم امکان تبلیغات اجباری وجود دارد و هم امکان تبلیغات اختیاری. تبلیغ های بنری را می توان نمونه ی از تبلیغات اختیاری دانست که مخاطب با توجه به میل خودش می تواند بر روی آن کلیک کند ولی برخی مواقع اگر میزان این تبلیغات بسیار زیاد باشد اعتراض مخاطبان را در پی داشته باشد اما تبلیغات دیگری در دنیای اینترنتی وجود دارند که به صورت اجباری هستند و مخاطب برای اینکه به مطالب وب سایت مورد نظر دسترسی داشته باشد باید تبلیغات را مشاهده کند.در نهایت باید بدانید که اینگونه تبلیغات تاثیر بسزایی در شناخته شدن شما خواهند داشت.

تمامی حقوق مربوط به گروه رپورتاژ ادزرپورتاژ آگهی | خرید رپورتاژ ) می باشند .

طراحی سایت توسط اینتن

برای مشاوره تلگرام کلیک کنید 09381224111